Sportmarketingbureau SportVibes is per 1 januari 2025 aandeelhouder in BEAT Cycling Club. In de afgelopen maanden werkte het bureau nauw samen met de directie van BEAT aan een aangescherpte toekomstvisie en een vernieuwde commerciële strategie. De volgende stap: is de komende jaren door te groeien naar de top van het professionele wielrennen.
Philips OneBlade is de nieuwste partner van wielerploeg Unibet Tietema Rockets en Tour de Tietema. Het merk moet de renners ondersteunen met zowel praktische als visuele voordelen.
De wereldwijde commerciële rechten van de UEFA-voetbalclubcompetities voor mannen komen voor de periode 2027-2033 in Amerikaanse handen. De UEFA en de European Club Association (ECA) hebben aangekondigd dat hun gezamenlijke onderneming UC3 exclusieve onderhandelingen is gestart met Relevent Sports uit New York.
Live Nation is 'hoofdpartner' geworden van Chelsea Football Club. De twee partijen hebben een deal gesloten waarbij het logo van 's werelds grootste concert- en festivalpromotor op de shirts van de vrouwen- en mannenteams komt te staan.
Max Verstappen is benoemd tot officiële wereldwijde ambassadeur van het modemerk AlphaTauri. Maar oplettende Formule 1-fans konden dit nieuws al voor de bekendmaking ontdekken.
ABN AMRO heeft op 9 januari bekend gemaakt dat zij het hoofdsponsorschap van het ABN AMRO Open verlengt voor de edities van 2026, 2027 en 2028. Dit gaat zowel om het ATP-tennistoernooi als het ITF-rolstoeltennistoernooi voor mannen en vrouwen. Ook Richard Krajicek en Esther Vergeer blijven als toernooidirectie verbonden aan het ABN AMRO Open.
Voetbalbond UEFA heeft aangekondigd dat Unilever de officiële wereldwijde partner wordt van UEFA Women’s Euro 2025. Het toernooi is in Zwitserland van 2 tot en met 27 juli 2025 en de wedstrijden worden verspreid over acht gaststeden gespeeld.
POS (Platform Ondernemende Sportaanbieders) heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met de Eredivisie CV. Met deze samenwerking bundelen beide partijen hun krachten om sport en bewegen in Nederland verder te stimuleren en een grotere groep mensen te bereiken.
Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.