Basic-Fit, de grootste fitnessketen van Europa, kondigt aan tot 2028 officiële partner van de Tour de France te zijn. Deze samenwerking betreft ook de Tour de France Femmes met Zwift, Paris-Nice en Criterium du Dauphiné.
Cupra is een nieuw partnership aangegaan met de drie grootste padelaanbieders van Nederland. Deze week tekenden Peakz Padel, Plaza Padel en The Padellers een overeenkomst waarmee het automerk zijn betrokkenheid bij de Nederlandse padelsport verder uitbreidt. De samenwerking biedt Cupra-rijders tevens de mogelijkheid om padel de komende drie jaar maximaal te beleven.
Trivandi, een internationaal adviesbureau gespecialiseerd in de organisatie van grote evenementen, heeft de opening aangekondigd van een nieuw kantoor in Brisbane, Australië. Met deze uitbreiding richt Trivandi zich op de sport-, entertainment- en toerismemarkten in de regio Azië-Pacific en haar werkzaamheden voor de Olympische Spelen van Brisbane in 2032.
Vinke Vision sluit zich als vijfde partner aan bij GoodFellows, een netwerk van zelfstandige ondernemingen gericht op live ervaringen en alle daaraan verbonden marketingcommunicatie en diensten. Eventbureau Vinke Vision is gespecialiseerd in de realisatie van publieksevenementen, waar complexe mobiliteit, logistiek en veiligheid om hoogwaardige expertise vragen.
Manchester United heeft de ambitie bekend gemaakt om een nieuw stadion met honderdduizend zitplaatsen te realiseren als middelpunt van de regeneratie van het Old Trafford-gebied. Een optimale fan-ervaring, duurzaamheid en economische vernieuwing van het district staan centraal bij het eerste ontwerp.
FC Twente geeft het goede voorbeeld met de strategie voor haar businessclub. Daar kunnen veel voetbalclubs een voorbeeld aan nemen, stelt sportmarketeer Chris Woerts. Marco Behrens vertelt over de elementen die de businessclub van de Twentenaren zo succesvol maken.
Marktlink is Event Supporter van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Met deze nieuwe overeenkomst wordt de bestaande samenwerking uitgebreid. Met een eigen Marktlink House, boven op de Arie Luyendyk bocht is de langdurige betrokkenheid van Marktlink bij De Dutch Grand Prix nu ook beter zichtbaar voor het grote publiek.
Vanaf volgend seizoen is PLUS Official Partner van de VriendenLoterij Eredivisie. De nieuwe samenwerking gaat in vanaf het seizoen 2025/’26 en kent een looptijd van vier seizoenen tot en met de zomer van 2029.
Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.