ASUS presenteert tijdens de Milan Design Week 2025 een innovatieve merkactivatie met hun tentoonstelling ‘Design You Can Feel’, die plaatsvindt van 8 tot 13 april in de historische Galleria Meravigli in Milaan. De tentoonstelling draait om het verkennen van materialiteit, vakmanschap en kunstmatige intelligentie (AI), elementen die centraal staan in de ontwerpfilosofie van de computerproducent.
Experiential agency WINK heeft David de Bruijn benoemd tot Global Chief Creative Officer (CCO). Als Creative Director bij WINK heeft hij meerdere prijswinnende experiental campagnes geleid voor merken zoals Corona, Budweiser en NFL. Zijn aanpak heeft hem een plek opgeleverd in de Top 100 Most Influential Event Professionals en heeft geholpen om meer dan 100 internationale brancheprijzen voor WINK te bemachtigen, waaronder Cannes Lions en Clio Awards.
In aanloop naar het nieuwe Formule 1 seizoen heeft LEGO haar aankomende activaties bekend gemaakt als uitwerking van het eind vorig jaar overeengekomen partnerschap. De merkactivaties omvatten LEGO-experiences tijdens de race-weekends, exclusieve verzamelobjecten, evenementen in de winkels en digitale content.
Philips OneBlade is de nieuwste partner van wielerploeg Unibet Tietema Rockets en Tour de Tietema. Het merk moet de renners ondersteunen met zowel praktische als visuele voordelen.
Wie goed slaapt, presteert beter overdag. Het draagt niet alleen bij aan het behalen en volhouden van goede voornemens, maar ook aan het realiseren van persoonlijke plannen en dromen. Daarom bedacht beddenmerk Beter Bed een activatie rond dit thema.
Op 5 juni 2025 beklimmen ruim 10.000 deelnemers in Rotterdam Ahoy virtueel de Alpe d’Huez tijdens de Alpe d’HuZes Indoor Ride. Dit grootschalige spinningevenement, georganiseerd door Basic-Fit in samenwerking met Rotterdam Ahoy, heeft als missie minstens 1 miljoen euro in te zamelen voor kankeronderzoek voor het goede doel Alpe d’HuZes.
LEGO Group lanceert de Art Vincent van Gogh – Sunflowers set. Deze is ontwikkeld in nauwe samenwerking met het Van Gogh Museum. De set van 2.615 onderdelen biedt fans de kans om zich onder te dompelen in de kunst van Van Gogh en de inspiratie te ontdekken achter een van zijn meest geliefde werken: 'Zonnebloemen' (1889).
Nationale-Nederlanden (NN) is de nieuwe hoofdpartner van Kunsthal Rotterdam voor een periode van twee jaar. De samenwerking tussen de twee partijen loopt al sinds 2016 en ze verstevigen nu de samenwerking. NN en de Kunsthal gaan zich samen inzetten om meer mensen in aanraking te laten komen met kunst en cultuur.
Organiseer je een evenement voor een automerk, truckfabrikant of dealerbedrijf? De vernieuwde Midden Nederland Hallen is dé plek voor indrukwekkende automotive events, met unieke features zoals rijdende tribunes, mobiele LED-walls en een adembenemende entree. Centraal in Nederland, direct aan de snelweg en perfect bereikbaar!
Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.