Dirk Lubbers en Rinco van Rijn starten Phygital X voor het opzetten of herinrichten van brand experience centers

Dirk Lubbers en Rinco van Rijn
Capsules

Hoe Nepresso een lift in New York ombouwde tot een minicafé

Nespresso neemt de boodschap van de campagne 'Er is altijd ruimte voor geweldige koffie' serieus. Om de functionele kenmerken van zijn kleinste koffiezetapparaat, Vertuo Pop, te laten zien, transformeerde het merk op 7 maart een lift in het One World Trade Center in New York tot het stijlvolle Vertuo Pop Café voor twee personen.

Brand events | 29-3-2024

Qiddiya race

Qiddiya in Saoedi-Arabië onthult meeslepend F1-circuit

Het Saoedische Qiddiya heeft een nieuw autosportcircuit onthuld waar Formule 1-coureurs langs de themaparken en attracties van het giga-project zullen racen. Het nieuwe circuit is ontworpen als toekomstige locatie voor de Grand Prix van Saoedi-Arabië, een F1-motorrace-evenement, en bevindt zich in de Qiddiya City-bestemming voor entertainment, sport en cultuur.

Brand events, Sportevenementen | 18-3-2024

Warrior Workout op Defqon

'Wij werken steeds meer als een reclamebureau’

Merken zoeken naar strategische samenwerking met festivals met een duidelijk doel: de mensen bereiken die de achterban vormen van het evenement. Dat doe je door een creatieve belevenis op te tuigen waardoor mensen denken: dat hebben ze goed gedaan. Martijn van Daalen en Denis Doeland leggen uit hoe je dit aanpakt.

Festivals, Brand events | 11-3-2024

DGTL Amsterdam

DGTL, ABN AMRO en Stedelijk Museum Amsterdam lanceren interactieve kunstinstallatie DGTL Dome

Tijdens de aanstaande editie van DGTL Festival op de NDSM-werf van 29 tot en met 31 maart zal de onthulling van de DGTL Dome plaatsvinden, een interactieve installatie die toegankelijk is voor bezoekers van het festival op 30 en 31 maart. Deze editie markeert een historisch moment, omdat het de allereerste samenwerking betreft tussen het Stedelijk Museum, ABN AMRO en DGTL. 

LiveWire, Festivals, Brand events | 4-3-2024

Merkactivatie NS

NS kiest voor KUMPANY

NS heeft voor Kumpany gekozen als bureau voor merkactivaties. Het bureau kwam als winnaar uit de bus na een intensief aanbestedingstraject. 

LiveWire, Brand events | 4-3-2024

Kasteel

Fletcher Hotels gaat Kasteel Coevorden runnen

Fletcher Hotels gaat de exploitatie van Kasteel Coevorden op zich nemen. De vorige uitbater, H Design, werd vorige maand failliet verklaard. Curator Paul van Boven liet weten in te zetten op een doorstart en kon vandaag melden dat de hotelketen de zaak overneemt.

 

Brand events | 1-3-2024

Naïf Care

Plenaire programma sponsorreport congres bekend

Met de toevoeging van Jochem Hes, de oprichter van Naif Care, Geert Friebel, partnership manager bij VriendenLoterij en Prof. Karen Maas, bijzonder hoogleraar Accounting & Sustainability Open Universiteit en directeur Impact Centre Erasmus, is het plenaire programma van het Sponsorreport jaar congres compleet.

LiveWire, Brand events | 28-2-2024

Diageo’s Accelerator programme

ID&T verlengt partnership met Diageo

ID&T heeft het partnership met Diageo verlengd met nog eens twee jaar. Het bedrijf is onder andere bekend van merken als Smirnoff, Captain Morgan en Baileys. De nieuwe samenwerking wordt inhoudelijk uitgebreid met retail-activaties, marketingcampagnes en nog meer aandacht voor de 0.0 procent categorie.

Festivals, Brand events | 22-2-2024