LEGO presenteert aankomende Formule 1 activaties

LEGO en F1 Build the Thrill
Oneblade Tietema Rockets

Philips OneBlade nieuwe partner Tour de Tietema en Unibet Tietema Rockets

Philips OneBlade is de nieuwste partner van wielerploeg Unibet Tietema Rockets en Tour de Tietema. Het merk moet de renners ondersteunen met zowel praktische als visuele voordelen. 

Sportevenementen, Brand events | 21-2-2025

Beterbed

Nachtelijke activatie Beter Bed om beter slapen onder de aandacht te brengen

Wie goed slaapt, presteert beter overdag. Het draagt niet alleen bij aan het behalen en volhouden van goede voornemens, maar ook aan het realiseren van persoonlijke plannen en dromen. Daarom bedacht beddenmerk Beter Bed een activatie rond dit thema.

Brand events | 17-2-2025

Basic-Fit Alpe d-HuZes spinning

Basic Fit en Rotterdam Ahoy organiseren virtuele Alpe d'HuZes

Op 5 juni 2025 beklimmen ruim 10.000 deelnemers in Rotterdam Ahoy virtueel de Alpe d’Huez tijdens de Alpe d’HuZes Indoor Ride. Dit grootschalige spinningevenement, georganiseerd door Basic-Fit in samenwerking met Rotterdam Ahoy, heeft als missie minstens 1 miljoen euro in te zamelen voor kankeronderzoek voor het goede doel Alpe d’HuZes.

LiveWire, Brand events | 15-2-2025

Lego Van Gogh 1

LEGO Group en het Van Gogh Museum gaan partnerschap aan

LEGO Group lanceert de Art Vincent van Gogh – Sunflowers set. Deze is ontwikkeld in nauwe samenwerking met het Van Gogh Museum. De set van 2.615 onderdelen biedt fans de kans om zich onder te dompelen in de kunst van Van Gogh en de inspiratie te ontdekken achter een van zijn meest geliefde werken: 'Zonnebloemen' (1889).

Brand events | 28-1-2025

Kunsthal en NN

Nationale-Nederlanden nieuwe hoofdpartner van Kunsthal Rotterdam

Nationale-Nederlanden (NN) is de nieuwe hoofdpartner van Kunsthal Rotterdam voor een periode van twee jaar. De samenwerking tussen de twee partijen loopt al sinds 2016 en ze verstevigen nu de samenwerking. NN en de Kunsthal gaan zich samen inzetten om meer mensen in aanraking te laten komen met kunst en cultuur.

Brand events | 16-1-2025

Stand Sony op CES 2025

Sony presenteert immersive ervaring van The Last of Us op CES 2025

Sony ontwikkelt een immersive ervaring geïnspireerd op de post-apocalyptische videogame en tv-serie The Last of Us. Het bedrijf meldt tijdens technologievakbeurs CES 2025 in Las Vegas dat het manieren onderzoekt om ‘de waarde van content-IP te vergroten door een proof-of-concept te ontwikkelen voor locatie-gebaseerd entertainment (LBE) met verschillende technologieën zoals video, audio en haptiek om makers nieuwe mogelijkheden voor expressie te bieden.’

Beurzen, Brand events | 9-1-2025

VerhaalvanNederland

Pathé en gemeente Amsterdam bieden 50.000 scholieren en studenten filmvoorstelling

De gemeente Amsterdam en Pathé hebben vijftigduizend Amsterdamse scholieren en studenten uitgenodigd voor gratis filmvertoningen van Het verhaal van Nederland – Amsterdam, verteld door acteur Daan Schuurmans. Dit initiatief maakt deel uit van Pathé's mediapartnerschap met Amsterdam 750, de viering van het 750-jarig bestaan van de hoofdstad. 

Brand events | 7-1-2025

SquidGame2 activaties

Netflix pakt wereldwijd uit met activaties rond Squid Game seizoen 2

Netflix haalt alles uit de kast om het langverwachte tweede seizoen van Squid Game te promoten. Sinds de terugkeer van de best bekeken Netflix-serie ooit op 26 december is er een grote wereldwijde marketingcampagne gaande, van immersive activaties tot een breed scala aan productsamenwerkingen en zelfs billboards.

Brand events | 2-1-2025

Partner content

Next Venue - Midden Nederland Hallen-29C 960x640

Drive to impress: 360°-beleving tijdens een automotive event in de vernieuwde Midden Nederland Hallen

Organiseer je een evenement voor een automerk, truckfabrikant of dealerbedrijf? De vernieuwde Midden Nederland Hallen is dé plek voor indrukwekkende automotive events, met unieke features zoals rijdende tribunes, mobiele LED-walls en een adembenemende entree. Centraal in Nederland, direct aan de snelweg en perfect bereikbaar!

Advertorial: Brand events | 30-9-2024
Rotterdam Ahoy

Rotterdam Ahoy Convention Centre

Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een ​​leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.

Advertorial: Sportevenementen, Advertorial: Brand events | 10-9-2024