Lotte van den Broek is gestart als de nieuwe creative director bij merkactivatiebureau Kumpany en wordt hiermee eindverantwoordelijk voor de creatieve vloer. Ook komt ze in het managementteam.
Supermarktketen Lidl opent volgende maand een 'immersive' ervaring voor wijnliefhebbers in Belfast (Noord-Ierland) en Dublin (Ierland). De pop-up ervaring heet 'Vino Sensoria' waarbij gasten door verschillende kamers gaan.
Met Drömland wist IKEA afgelopen zomer op te vallen op het festivalterrein van Lowlands. Een primeur voor zowel de bezoekers als het merk zelf. Brigit Moens, Acting Marketing Manager IKEA, over deze eerste grote activatie buiten de winkels en het toenemend belang van livecommunicatie in de marketingstrategie.
Bugaboo heeft zijn nieuwste kinderwagen 'Kangaroo' gelanceerd tijdens een openlucht pop-up evenement in het High Line Hotel in New York. Daar konden media, influencers en consumenten kennismaken met dubbele kinderwagen die geschikt is voor maximaal drie kinderen.
In Rotterdam rijdt de hele maand oktober een volledig bestickerde metro op het RET-netwerk ter promotie van de bioscoopfilm 'Beetlejuice Beetlejuice'. Het is een activatie van Fanta. Het metrotoestel bevat een QR-code, net als de Fanta-blikjes. Reizigers kunnen deze scannen voor toegang tot exclusieve ervaringen, waaronder de kans om bioscoopkaartjes voor de film en tickets voor Walibi te winnen.
Iglo houdt een winactie om de nieuwe Stoom & Klaar maaltijden te promoten. Deelnemers kunnen een huiskamerconcert winnen van zangeres Bente Fokkens terwijl de maaltijd voor ze wordt bereid.
Ruim 82.000 mensen brachten afgelopen zomer een bezoek aan de VriendenLoterij ZomerConcerten in Het Concertgebouw. Er waren meer dan tachtig concerten te zien. Het doel om een breder publiek op een laagdrempelige concerten te laten bezoeken, is daarmee geslaagd. De samenwerking is verlengd tot en met 2027.
Er komen steeds meer partnerships op Lowlands. Merken bieden tal van activaties, de een geslaagder dan de ander. De afgelopen editie sprongen een paar nieuwkomers eruit, zoals de Hornbach bagagewagens, Ikea Drömland en het NRGY Camp van Kia.
Organiseer je een evenement voor een automerk, truckfabrikant of dealerbedrijf? De vernieuwde Midden Nederland Hallen is dé plek voor indrukwekkende automotive events, met unieke features zoals rijdende tribunes, mobiele LED-walls en een adembenemende entree. Centraal in Nederland, direct aan de snelweg en perfect bereikbaar!
Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.