Nationale-Nederlanden (NN) is de nieuwe hoofdpartner van Kunsthal Rotterdam voor een periode van twee jaar. De samenwerking tussen de twee partijen loopt al sinds 2016 en ze verstevigen nu de samenwerking. NN en de Kunsthal gaan zich samen inzetten om meer mensen in aanraking te laten komen met kunst en cultuur.
Sony ontwikkelt een immersive ervaring geïnspireerd op de post-apocalyptische videogame en tv-serie The Last of Us. Het bedrijf meldt tijdens technologievakbeurs CES 2025 in Las Vegas dat het manieren onderzoekt om ‘de waarde van content-IP te vergroten door een proof-of-concept te ontwikkelen voor locatie-gebaseerd entertainment (LBE) met verschillende technologieën zoals video, audio en haptiek om makers nieuwe mogelijkheden voor expressie te bieden.’
De gemeente Amsterdam en Pathé hebben vijftigduizend Amsterdamse scholieren en studenten uitgenodigd voor gratis filmvertoningen van Het verhaal van Nederland – Amsterdam, verteld door acteur Daan Schuurmans. Dit initiatief maakt deel uit van Pathé's mediapartnerschap met Amsterdam 750, de viering van het 750-jarig bestaan van de hoofdstad.
Netflix haalt alles uit de kast om het langverwachte tweede seizoen van Squid Game te promoten. Sinds de terugkeer van de best bekeken Netflix-serie ooit op 26 december is er een grote wereldwijde marketingcampagne gaande, van immersive activaties tot een breed scala aan productsamenwerkingen en zelfs billboards.
Wat ooit begon als een kleinschalige traditie, is door de koppeling met Unox uitgegroeid tot een jaarlijks PR-spektakel. Maar hoe is deze succesvolle formule tot stand gekomen, en in hoeverre is deze aanpak te cut/copy-pasten voor andere merken? In gesprek met Robrecht Stoekenbroek (Being There), Sarah Hagens (Hagens PR) en Jos Govaart (Coopr & Brand Potential Benelux).
Apenheul is omgetoverd tot Winterheul. Dit is het resultaat van een samenwerking tussen het Apeldoornse apenpark en Mojo. Met de kernwaarden natuur, respect en de Veluwe is een verhaallijn gemaakt waarbij de Veluwe tot leven komt als de apen aan het slapen zijn.
Pathé laat ter promotie van de nieuwe Relax Seats in de bioscoop een 'branded' tram door Amsterdam rijden. In Pathé de Munt kunnen bezoekers een tienjarig Club Pathé Unlimited abonnement winnen, waarbij ze vanuit de Relax Seat eindeloos van films kunt genieten.
KPN is wederom aan boord als hoofdsponsor van SAIL. In 2025 keert het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland terug voor een driedubbel jubileum: de tiende editie en vijftig jaar SAIL, tijdens de 750e verjaardag van Amsterdam. Van 20 tot en met 24 augustus komen naar verwachting ruim twee miljoen bezoekers, crewmembers en schippers vanuit de hele wereld samen in de jarige hoofdstad.
Organiseer je een evenement voor een automerk, truckfabrikant of dealerbedrijf? De vernieuwde Midden Nederland Hallen is dé plek voor indrukwekkende automotive events, met unieke features zoals rijdende tribunes, mobiele LED-walls en een adembenemende entree. Centraal in Nederland, direct aan de snelweg en perfect bereikbaar!
Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.