Datingapp Feeld maakt Green Light District in Amsterdam

Feeld Fuck Around. Find Out. OOH 3
Mojo-Eurojackpot-Pinkpop

Mojo en Eurojackpot gaan nog meer samenwerken rond festivals

Mojo en Eurojackpot breiden hun samenwerking rond festivals uit. De loterij is official partner geworden van de festivals Pinkpop en Bospop. Op Pinkpop is Eurojackpot dit weekend op verschillende manieren zichtbaar.

Festivals, Brand events | 21-6-2024

Fabio-Jakobsen-Kinderpostzegels

Wielerteam Dsm-firmenich PostNL zet zich in voor Kinderpostzegels

PostNL gaat via het wielerteam Dsm-firmenich-PostNL waarvan het bedrijf sponsor is samenwerken met Kinderpostzegels. Het wielerteam gaat scholen bezoeken. Daarnaast worden kinderfietsen gedoneerd.

Sportevenementen, Brand events | 12-6-2024

Samsung-Megawatt-Utrecht-Foto-Dave-van-Hout

Samsung opent het Galaxy AI Café

Samsung heeft het Galaxy AI Café geopend op verschillende locaties in Nederland. Bezoekers krijgen een Koreaanse experience om kennis te maken met de nieuwste Galaxy AI features.

Brand events | 30-5-2024

OnePlan-Populous

Ontwerpbureau voor eventlocaties Populous gaat samenwerken met digitale eventplanner OnePlan

Populous, internationaal ontwerpbureau gespecialiseerd in sport-, entertainment- en evenementenlocaties, heeft een strategische investering gedaan in OnePlan, wereldwijd marktleider op het gebied van software voor het plannen van evenementen.

Sportevenementen, Brand events, Festivals | 26-5-2024

Bonduelle-abri-

Bonduelle biedt afscheurbare posters met bloemenzaadjes

Bonduelle heeft in Eindhoven een reclamezuil geplaatst die volledig gemaakt is met aarde. In de zuil is een poster met bloemenzaadjes geplaatst. Bij regenval komen hier bloemen uit. Ook zijn in de stad ruim duizend posters opgehangen met bloemenzaadjes. Voorbijgangers kunnen een stukje van de poster afscheuren en planten. Bonduelle vestigt met de campagne de aandacht op biodiversiteit.

Brand events | 23-5-2024

Kumpany Validators

Kumpany en Validators ontwikkelen onderzoekspropositie voor merkactivaties

Brengt blootstelling aan een live activatie, event of activatiecampagne het associatienetwerk van de consument in beweging? Merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators hebben een onderzoekspropositie ontwikkeld om antwoord te geven op die vraag.

Brand events | 23-5-2024

IDT-Unilever

Unilever en ID&T Group gaan samenwerking aan bij ruim dertig evenementen

Unilever en ID&T Group gaan een samenwerkingsverband voor drie jaar aan. Het concern wil zijn merken promoten op meer dan dertig evenementen van ID&T zoals Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle Awakenings-shows.

Festivals, Brand events | 17-5-2024

Bram Krikke Rijksmuseum OneBlade

Philips OneBlade en Bram Krikke presenteren AI-portretten in het Rijksmuseum

Influencer en dj Bram Krikke heeft in samenwerking met Philips OneBlade in het Rijksmuseum een serie portretten gelanceerd die gemaakt zijn met behulp van AI. Krikkes collectie met snorren en baarden als basis, is geïnspireerd op de schilderijen van de grote meester Frans Hals, van wie op dit moment een grote overzichtstentoonstelling te zien is in het Rijksmuseum.

Brand events | 8-5-2024