Philips OneBlade is de nieuwste partner van wielerploeg Unibet Tietema Rockets en Tour de Tietema. Het merk moet de renners ondersteunen met zowel praktische als visuele voordelen.
Wie goed slaapt, presteert beter overdag. Het draagt niet alleen bij aan het behalen en volhouden van goede voornemens, maar ook aan het realiseren van persoonlijke plannen en dromen. Daarom bedacht beddenmerk Beter Bed een activatie rond dit thema.
Op 5 juni 2025 beklimmen ruim 10.000 deelnemers in Rotterdam Ahoy virtueel de Alpe d’Huez tijdens de Alpe d’HuZes Indoor Ride. Dit grootschalige spinningevenement, georganiseerd door Basic-Fit in samenwerking met Rotterdam Ahoy, heeft als missie minstens 1 miljoen euro in te zamelen voor kankeronderzoek voor het goede doel Alpe d’HuZes.
LEGO Group lanceert de Art Vincent van Gogh – Sunflowers set. Deze is ontwikkeld in nauwe samenwerking met het Van Gogh Museum. De set van 2.615 onderdelen biedt fans de kans om zich onder te dompelen in de kunst van Van Gogh en de inspiratie te ontdekken achter een van zijn meest geliefde werken: 'Zonnebloemen' (1889).
Nationale-Nederlanden (NN) is de nieuwe hoofdpartner van Kunsthal Rotterdam voor een periode van twee jaar. De samenwerking tussen de twee partijen loopt al sinds 2016 en ze verstevigen nu de samenwerking. NN en de Kunsthal gaan zich samen inzetten om meer mensen in aanraking te laten komen met kunst en cultuur.
Sony ontwikkelt een immersive ervaring geïnspireerd op de post-apocalyptische videogame en tv-serie The Last of Us. Het bedrijf meldt tijdens technologievakbeurs CES 2025 in Las Vegas dat het manieren onderzoekt om ‘de waarde van content-IP te vergroten door een proof-of-concept te ontwikkelen voor locatie-gebaseerd entertainment (LBE) met verschillende technologieën zoals video, audio en haptiek om makers nieuwe mogelijkheden voor expressie te bieden.’
De gemeente Amsterdam en Pathé hebben vijftigduizend Amsterdamse scholieren en studenten uitgenodigd voor gratis filmvertoningen van Het verhaal van Nederland – Amsterdam, verteld door acteur Daan Schuurmans. Dit initiatief maakt deel uit van Pathé's mediapartnerschap met Amsterdam 750, de viering van het 750-jarig bestaan van de hoofdstad.
Netflix haalt alles uit de kast om het langverwachte tweede seizoen van Squid Game te promoten. Sinds de terugkeer van de best bekeken Netflix-serie ooit op 26 december is er een grote wereldwijde marketingcampagne gaande, van immersive activaties tot een breed scala aan productsamenwerkingen en zelfs billboards.
Organiseer je een evenement voor een automerk, truckfabrikant of dealerbedrijf? De vernieuwde Midden Nederland Hallen is dé plek voor indrukwekkende automotive events, met unieke features zoals rijdende tribunes, mobiele LED-walls en een adembenemende entree. Centraal in Nederland, direct aan de snelweg en perfect bereikbaar!
Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.