Blijdorp zit midden in een drastische koerswijziging van een klassieke dierentuin naar een missie gedreven organisatie. Carolien Ottjes, onder anderen verantwoordelijk voor marketing, deelt haar inzichten over het proces, de uitdagingen en de impact die Blijdorp wil maken op de biodiversiteit en natuurbehoud.
Rabobank komt met een activatie tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE). De bank heeft een Nachthypotheeknummer gelanceerd, een nachtelijke WhatsAppdienst voor starters die klaar zijn met hun 'housegenoten' en de mogelijkheden voor het kopen van een eerste huis willen bespreken.
Sphere Entertainment heeft aangekondigd dat de tweede Sphere in Abu Dhabi in de Verenigde Arabische Emiraten komt. Het eerste immense bolvormige eventgebouw.staat in Las Vegas en werd in september vorig jaar geopend.
Basic-Fit bood afgelopen week een digital out of home-activatie in winkelcentrum Hoog Catherijne in Utrecht. De activatie bestond uit een slim scherm waar een camera in zat. Het scherm gaf notificaties en het publiek kon daarop reageren door te bewegen voor het scherm.
KI/KI, een Nederlandse DJ en producer, houdt woensdagavond 16 oktober bij de start van het Amsterdam Dance Event (ADE) een gratis evenement in samenwerking met Awakenings en Jägermeister. Het event is in de Gashouder.
Op 11 en 12 oktober laat NS op het Eendrachtsplein in Rotterdam zien hoe het mensen niet alleen fysiek, maar ook persoonlijk vooruithelpt. In een nagebouwde treincoupé, ontwikkeld door merkactivatiebureau Kumpany, worden bezoekers ondergedompeld in de verhalen van drie bijzondere reizigers. Deze verhalen illustreren hoe reizen met NS persoonlijke groei en verbinding mogelijk maakt.
Lotte van den Broek is gestart als de nieuwe creative director bij merkactivatiebureau Kumpany en wordt hiermee eindverantwoordelijk voor de creatieve vloer. Ook komt ze in het managementteam.
Supermarktketen Lidl opent volgende maand een 'immersive' ervaring voor wijnliefhebbers in Belfast (Noord-Ierland) en Dublin (Ierland). De pop-up ervaring heet 'Vino Sensoria' waarbij gasten door verschillende kamers gaan.
Organiseer je een evenement voor een automerk, truckfabrikant of dealerbedrijf? De vernieuwde Midden Nederland Hallen is dé plek voor indrukwekkende automotive events, met unieke features zoals rijdende tribunes, mobiele LED-walls en een adembenemende entree. Centraal in Nederland, direct aan de snelweg en perfect bereikbaar!
Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.