Jaarbeurs staat vooral bekend als dé evenementenlocatie in Utrecht voor grote beurzen en evenementen. In het ruim 105-jarig bestaan van de bekende locatie hebben al vele prominente namen het podium gepakt. Naast grote evenementen, worden er ook vaak zakelijke evenementen zoals congressen, bedrijfsfeesten, productlanceringen en awardshows georganiseerd.
In een wereld vol rechtlijnigheid en scherpe randjes neemt The Oval Office afscheid van haar oude naam en kiest vol overtuiging voor empathie. En voor een nieuwe identiteit die daarbij past. Vanaf 15 oktober gaat het Europese bureau verder onder de naam OVAL. Het creatieve bureau, gespecialiseerd in brand experiences, neemt daarmee de weg van verbinding.
Dit najaar introduceert Brabanthallen De Hertog en Bosch Congreszalen. Hiermee biedt één van Nederlands grootste evenementenlocaties nog meer variatie in de aangeboden ruimtes. ‘Daardoor kunnen we nog beter inspelen op de wensen van organisatoren’, vertelt Naomi Bugter van Libéma.
Cvent, wereldwijde leverancier van vergader-, evenementen- en hospitalitytechnologie, is een strategisch partnerschap aangegaan met het gerenommeerde internationale evenementen- en livemarketingbureau VOK DAMS. Het gezamenlijke doel is om het B2B-evenementenlandschap in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland (DACH) te verbeteren.
Met een krachtig middel als livecommunicatie wil je iedere medewerker of relatie meenemen in je verhaal. Dat vraagt om een campagnematige aanpak met gepersonaliseerde touchpoints. Digitale tools maken dit mogelijk en dat is dan ook de hybride aanpak die de Daymakers Group voorstaat.
Moulin Rouge! De Musical, die in september haar première beleefde in het Utrechtse Beatrix Theater, is het bewijs van de voortdurende aantrekkingskracht van de wereldberoemde nachtclub in Parijs. Tot op de dag van vandaag staat de ‘de moeder aller dinnershows’ garant voor een avond vol show en spektakel, een bruisende belevenis met extravagante optredens en culinair genieten. Ook in Nederland beleeft het concept dinnershow haar revival.
Een meeting of event mét impact staat (voor altijd) in het geheugen gegrift. Wijk daarom eens af van de gebaande paden en kies voor een authentieke locatie die jouw boodschap benadrukt. Dan is de eerste ‘wow!’ al binnen voor het event begint.
Publicis Groupe Nederland, bestaande uit Boomerang, Publicis Media, Publicis Creative en Le Pub, gaat op Adnight (4 oktober) banen en tattoeages uitdelen. Onder het thema (B)Adnight kunnen bezoekers onder meer deelnemen aan inhoudelijke talks en pitchen voor een carrièrekans.
De drie ondernemers achter Daymakers Group (het moederbedrijf van D&B Eventmarketing en FX Agency) zijn verheugd om aan te kondigen dat Ilke van der Mark Commercieel Directeur wordt van Daymakers. Daarmee zal ze het commerciële team van D&B en FX gaan aansturen en bijdragen aan de missie van de live en digital experience groep: ‘Leave no one behind’.
Een bedrijf rebranden terwijl alles op volle toeren draait. Hoe pak je dat eigenlijk aan? Het is een vraag waar veel grote bedrijven voor komen te staan wanneer ze hun merk willen vernieuwen zonder hun dagelijkse operaties te verstoren.
Met de herfst in aantocht en het einde van het jaar in zicht, is de organisatie van een eindejaarsbijeenkomst voor veel bedrijven een belangrijk punt op de agenda. Maar hoe kies je de perfecte locatie voor zo’n belangrijke afsluiting?