Na zes succesvolle edities van de Belgian Travel Blog Awards organiseert het gespecialiseerde travel marketingbureau Thx.agency voor het eerst de Dutch Travel Blog Awards. De Nederlandse variant op het beproefde eventconcept uit België zal voor het eerst doorgaan op zaterdag 18 januari 2025 in Haarlemmermeer en dit in samenwerking met Corendon en Visit Haarlemmermeer.
Het produceren van een musical is op zich al een forse klus: het verhaal schrijven, goede acteurs regelen en veel repeteren. Maar hoe zorg je ervoor dat er voldoende mensen komen kijken om de show draaiende te houden en het liefst nog wat te verdienen? Marketing natuurlijk.
Van een roadshow in Nederland en België voor de nieuwste Samsung-telefoon tot de productlancering van Claas' nieuwste landbouwmachine in Duitsland, de 100% elektrisch aangedreven Oceandiva Nova verovert de harten van eventplanners in Nederland, België en Duitsland. Ben je op zoek naar een innovatieve en duurzame locatie? Bekijk hier de walkthrough en creëer jouw eigen World Apart.
Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in Soesterberg is de tweede winnaar van een mediapakket ter waarde van 2.500 euro als deelnemer aan de Nederlandse Congres&Vergader Monitor. Relatiebeheerder Thomas Nauta kreeg op vrijdag 2 augustus de voucher overhandigd door Publique hoofdredacteur Edwin Nunnink.
Het eerste mediapakket ter waarde van 2.500 euro dat is verloot onder de deelnemers aan de Nederlandse Congres- en Vergadermonitor is gewonnen door Het Lichthuis in Zandvoort. Op vrijdag 26 juli overhandigde Publique hoofdredacteur Edwin Nunnink de waardecheque aan Wim Schrumph, die sinds januari 2021 de locatie samen met zijn vrouw Rosalie bestiert.
Met nu een vrije rol als Head of Business Development binnen het door haar opgerichte DDG Europe | Event Marketing kan Ester de Graaf zich extra focussen op creatieve events met een duidelijke ROI. Zij pleit voor livecommunicatie als uniek en geïntegreerd onderdeel van de buyer journey.
Sinds drie jaar vindt er in de late zomer een evenement plaats waar meer dan 300.000 mensen drie geweldige dagen hebben. De Zandvoort F1 race is uniek in het wereldwijde circuit omdat er geen publiek geld zit in het evenement. Met commercieel directeur Joost Ringeling hebben we het over de hospitality tijdens de raceweekends.
Zilveren Kruis is een campagne begonnen om Nederlanders te wijzen op het belang van zonbescherming en het voorkomen van huidkanker.
Dat doet de verzekeraar onder meer met het uitdelen van shotjes minerale zonnebrandcrème en het plaatsen van 'smeerpalen'.
Martijn Bax en Joost Kellendonk gaan per 1 juli samenwerken in de nieuwe event agency Great Impact. Ze richten zich op bedrijven en merken met onder meer op brand events, corporate festivals, merkactvaties en open dagen.
Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.
Er zijn veel paralellen tussen branding en media-exposure op evenementen en in retail, stelt Jeroen Veenstra. De oprichter van Faircom Media ziet venues echter op één vlak de boot missen. Door in te zetten op digital venue media en het mediabereik hiervan te bundelen, worden ze een zeer interessante partner voor merken en mediabureaus.