Nieuwe formule 'Activeer je team' combineert inspiratie en actie

activeer-je-team-sprekers2 960x640
e03d978e-f51a-458b-a921-fa991c75771c 960x640

Thx.agency lanceert Dutch Travel Blog Awards

Na zes succesvolle edities van de Belgian Travel Blog Awards organiseert het gespecialiseerde travel marketingbureau Thx.agency voor het eerst de Dutch Travel Blog Awards. De Nederlandse variant op het beproefde eventconcept uit België zal voor het eerst doorgaan op zaterdag 18 januari 2025 in Haarlemmermeer en dit in samenwerking met Corendon en Visit Haarlemmermeer.

LiveWire, Incentives, Company events | 11-9-2024

Marketing musical Soldaat van Oranje

‘In de cultuursector ben je als marketeer eigenlijk nieuwsmaker’

Het produceren van een musical is op zich al een forse klus: het verhaal schrijven, goede acteurs regelen en veel repeteren. Maar hoe zorg je ervoor dat er voldoende mensen komen kijken om de show draaiende te houden en het liefst nog wat te verdienen? Marketing natuurlijk.

Company events | 19-8-2024

Partner content

Oceandiva verovert de harten van eventplanners met de nieuwste ster Oceandiva Nova

Van een roadshow in Nederland en België voor de nieuwste Samsung-telefoon tot de productlancering van Claas' nieuwste landbouwmachine in Duitsland, de 100% elektrisch aangedreven Oceandiva Nova verovert de harten van eventplanners in Nederland, België en Duitsland. Ben je op zoek naar een innovatieve en duurzame locatie? Bekijk hier de walkthrough en creëer jouw eigen World Apart.

Advertorial: Brand events | 2-9-2024
1. Hoofdfoto kl
Edwin Nunnink overhandigt waardecheque aan Thomas Nauta

Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten tweede winnaar Publique mediapakket

Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten in Soesterberg is de tweede winnaar van een mediapakket ter waarde van 2.500 euro als deelnemer aan de Nederlandse Congres&Vergader Monitor. Relatiebeheerder Thomas Nauta kreeg op vrijdag 2 augustus de voucher overhandigd door Publique hoofdredacteur Edwin Nunnink.

Congressen, Company events | 5-8-2024

Wim Schrumph (mede-eigenaar Het Lichthuis) krijgt de waardecheque overhandigd door Edwin Nunnink (hoofdredacteur Publique)

Het Lichthuis wint eerste mediapakket van de Nederlandse Congres&Vergader Monitor

Het eerste mediapakket ter waarde van 2.500 euro dat is verloot onder de deelnemers aan de Nederlandse Congres- en Vergadermonitor is gewonnen door Het Lichthuis in Zandvoort. Op vrijdag 26 juli overhandigde Publique hoofdredacteur  Edwin Nunnink de waardecheque aan Wim Schrumph, die sinds januari 2021 de locatie samen met zijn vrouw Rosalie bestiert.

Congressen, Company events | 29-7-2024

EsterdeGraaf_online

‘Als je langere termijn doelen hebt, is livecommunicatie cruciaal’

Met nu een vrije rol als Head of Business Development binnen het door haar opgerichte DDG Europe | Event Marketing kan Ester de Graaf zich extra focussen op creatieve events met een duidelijke ROI. Zij pleit voor livecommunicatie als uniek en geïntegreerd onderdeel van de buyer journey. 

Company events, Congressen, Beurzen | 8-7-2024

Joost Ringeling_online

‘Onze klanten willen maar één ding: dat het voor hun relaties een topervaring is’

Sinds drie jaar vindt er in de late zomer een evenement plaats waar meer dan 300.000 mensen drie geweldige dagen hebben. De Zandvoort F1 race is uniek in het wereldwijde circuit omdat er geen publiek geld zit in het evenement. Met commercieel directeur Joost Ringeling hebben we het over de hospitality tijdens de raceweekends.

Company events, Sportevenementen | 8-7-2024

Zilveren-Kruis

Zilveren Kruis deelt shotjes zonnebrandcrème uit op terrassen

Zilveren Kruis is een campagne begonnen om Nederlanders te wijzen op het belang van zonbescherming en het voorkomen van huidkanker.
Dat doet de verzekeraar onder meer met het uitdelen van shotjes minerale zonnebrandcrème en het plaatsen van 'smeerpalen'.

Company events, Festivals | 28-6-2024

Great Impact - Joost en Martijn

Nieuw bureau voor de Nederlandse eventindustrie Great Impact

Martijn Bax en Joost Kellendonk gaan per 1 juli samenwerken in de nieuwe event agency Great Impact. Ze richten zich op bedrijven en merken met onder meer op brand events, corporate festivals, merkactvaties en open dagen.

Company events, LiveWire | 27-6-2024

Partner content

Rotterdam Ahoy

Rotterdam Ahoy Convention Centre

Rotterdam Ahoy loopt voorop in de transitie naar een duurzamere evenementenbranche, en nodigt u uit om deel uit te maken van deze groene revolutie. Als een van de grootste multifunctionele locaties van Nederland verwelkomt Rotterdam Ahoy jaarlijks miljoenen bezoekers voor een divers scala aan evenementen, variërend van internationale congressen en beurzen tot sportevenementen en concerten. Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) met 35 zalen, een indrukwekkend auditorium (RTM Stage), prachtige foyers en expositieruimtes, biedt de ideale setting voor zowel grote (internationale) congressen als meer intieme zakelijke bijeenkomsten. In het streven naar duurzaamheid hebben we onszelf ten doel gesteld om een ​​leidende rol te spelen in de transitie naar een milieuvriendelijkere en verantwoorde evenementenbranche.

Advertorial: Sportevenementen, Advertorial: Brand events | 10-9-2024
Jeroen Veenstra - CEO Faircom

‘Beurzen en events zijn eigenlijk prime time retail’

Er zijn veel paralellen tussen branding en media-exposure op evenementen en in retail, stelt Jeroen Veenstra. De oprichter van Faircom Media ziet venues echter op één vlak de boot missen. Door in te zetten op digital venue media en het mediabereik hiervan te bundelen, worden ze een zeer interessante partner voor merken en mediabureaus.

| 8-7-2024