Met veel trots kondigen Koninklijke Jaarbeurs en FPT-VIMAG aan dat zij hun succesvolle samenwerking rondom TechniShow verlengen met minimaal drie nieuwe edities. TechniShow, de grootste en meest toonaangevende vakbeurs voor de maakindustrie in de Benelux, vindt in 2026, 2028 en 2030 in Jaarbeurs plaats. Deze verlenging onderstreept de continuïteit en groei van het evenement dat keer op keer het beste van technologische innovaties binnen de maakindustrie weet samen te brengen.
IBTM World heeft de eerste elementen bekend gemaakt van haar Exceptional Experiences-programma, tijdens de internationale meetingvakbeurs van 19 tot en met 21 november in Fira de Barcelona. Onder de sprekers zijn er vertegenwoordigers van Amazon, TikTok en Canva.
RAI Amsterdam is een samenwerking aangegaan met de twee vaste audiovisuele partners ACS audiovisual solutions en Faber. Door dit partnership kan de RAI in de toekomst haar AV dienstverlening nog beter aan laten sluiten op de wensen en behoeften van haar klanten.
Koelnmesse-CEO Gerald Böse heeft op woensdag 16 augustus een tijdcapsule geplaatst in de voet van het onlangs geopende Confex-gebouw. De capsule met alledaagse voorwerpen uit het honderdste jubileumjaar van het beursgebouw wordt pas weer geopend op het 150-jarig jubileum van Koelnmesse op 11 mei 2074.
Nog voordat de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix vandaag van start ging, waren de 100.000 racefans op Circuit Zandvoort getuige van een opeenstapeling van gedenkwaardige momenten. Met als hoogtepunten van de Pre Race Show de vlaggenparade met 92.000 vlaggen en de bijzondere vertolking van het volkslied door Duncan Laurence.
Formule 1-coureur Nico Hulkenberg zet zich tijdens de Dutch Grand Prix op zondag 25 augustus in voor Lymph&Co, een stichting die zich inzet voor betere en effectievere behandeling van lymfeklierkanker. De Haas-coureur komt in actie met een speciale helm-livery.
Booking.com is Travel & Accommodation Partner geworden van SAIL Amsterdam 2025. Precies een jaar voor de start van SAIL 2025 stapt Booking.com in als 'wavemaker'. Het bedrijf wil bijdragen aan een evenement dat mensen helpt om over de grenzen te kijken, om culturen met elkaar te verbinden, en om een nieuwe generatie te inspireren.
SAIL Amsterdam en Ocean Outdoor gaan samenwerken voor de aanloop naar en tijdens de tiende editie van het nautische evenement. Schermen van de buitenreclame-exploitant moeten het publiek wijzen op SAIL 2025.