Advocatenkantoor Houthoff en Nationale Opera & Ballet hebben hun sponsorovereenkomst met drie jaar verlengd. Sinds 2018 is Houthoff hoofdsponsor van het culturele instituut. Met deze verlenging blijft het kantoor bijdragen aan de toegankelijkheid en kwaliteit van opera en ballet in Nederland.
Brabanthallen heeft op dinsdag 14 januari De Hertog en Bosch Congreszalen officieel geopend. Tijdens een feestelijke nieuwjaarsborrel hief divisiedirecteur Jeroen Dona samen met 200 genodigde vakgenoten het glas op de vernieuwde ruimtes én het afsluiten van een tijdperk. Na ongeveer 15 jaar aan verbouwingen in verschillende fases staat er nu een multifunctioneel en eigentijds Brabanthallen-complex dat klaar is voor de toekomst.
De winnaars van de eerste editie van de Dutch Travel Blog Awards zijn bekend gemaakt op zaterdag 18 januari tijdens een evenement in het Corendon Village Hotel in Badhoevedorp. De organisatie was in handen van Thx.agency, een gespecialiseerd travel marketingbureau, in samenwerking met Corendon en Visit Haarlemmermeer.
40.538 autoliefhebbers hebben de 30e editie van InterClassics Maastricht bezocht. De jubileumeditie van de Maastrichtse klassiekerbeurs trok van 16 tot en met 19 januari 5.130 meer bezoekers dan de voorgaande editie, een groei van 14,5 procent.
Het Crew Nation Global Relief Fund, opgericht door Live Nation Entertainment, heeft aangekondigd 1 miljoen dollar vrij te maken ter ondersteuning van muzikanten, muziektechnici en andere werknemers in de muziekindustrie in Los Angeles die zijn getroffen door recente bosbranden.
Matthijs Welle, CEO van Mews, is tijdens de twintigste editie van het HotelloTOP Year Event in de RAI Amsterdam bekroond met de Hotello of the Year Award 2025.
Yaron Jansen, director of food & beverage bij Hotel De L’Europe heeft tijdens het jaargala van de AF&BM op zaterdag 11 januari de F&B Professional of the Year Award 2025 gewonnen. Hij versloeg Lisa Seebregs, operationeel manager bij PESCA Nederland, en Martijn van Steijn, food & beverage manager bij Hotel V.
Van Doorne en het Van Gogh Museum gaan een driejarig partnerschap aan. Het advocatenkantoor wordt exclusieve sponsor van 'Vincent op Vrijdag', een evenement dat kunst en cultuur toegankelijk maakt op een vernieuwende manier. Met deze samenwerking willen beide partijen niet alleen de kunstsector versterken, maar ook een jongere generatie inspireren met de verbindende kracht van kunst.