Human intelligence is de logische yin van de yang Artificial Intelligence. Als pendanten van elkaar zal de ontwikkeling van AI invloed hebben op HI. Als we er goed mee omgaan kunnen ze elkaar versterken, intenser maken. Publique onderzoekt samen met de Daymakers Group hoe we kruisbestuiving over en weer kunnen creëren met als doel een optimale harmonie tussen mens en technologie op het gebied van (live)communicatie.
Royal Cosun is een toonaangevende agrarische coöperatie met meer dan achtduizend leden. De activiteiten zijn verdeeld over zes businessgroepen. Het 125e jubileumjaar werd aangegrepen om een eerste stap te zetten in de nieuw ontwikkelde ‘One Cosun’-strategie, gericht op het versterken van de marktpositie. Om de vereiste fysieke en emotionele omgeving te creëren voor betrokkenheid, leren en gedragsverandering van deelnemers, implementeerde D&B Eventmarketing, onderdeel van Daymakers Group, een veelzijdige aanpak.
Met een krachtig middel als livecommunicatie wil je iedere medewerker of relatie meenemen in je verhaal. Dat vraagt om een campagnematige aanpak met gepersonaliseerde touchpoints. Digitale tools maken dit mogelijk en dat is dan ook de hybride aanpak die de Daymakers Group voorstaat.