Festivals, Concerten
Kraft Heinz en Live Nation zijn een meerjarige samenwerking aangegaan die de voedingsmiddelenproducent toegang geeft tot miljoenen muziekliefhebbers verspreid over 80 locaties in de Verenigde Staten. De samenwerking gaat deze maand van start tijdens het festival Lollapalooza, waar Heinz als hoofdsponsor optreedt van het culinaire plein 'Chow Town'.
Als officieel sauzen- en macaroni-partner zullen merken als HEINZ Ketchup, Mosterd, Relish en KRAFT Deluxe Mac & Cheese op het menu verschijnen bij concerten en evenementen op Live Nation-locaties.
Met deze stap wil Kraft Heinz niet alleen haar producten onder de aandacht brengen bij een nieuw publiek, maar ook inspelen op het veranderende consumptiegedrag tijdens live-evenementen. Uit onderzoek van Live Nation blijkt dat bijna de helft van de bezoekers zichzelf als foodie beschouwt en twee derde bij evenementen openstaat voor nieuwe smaakbelevingen.
“Door samen te werken met Live Nation creëren we onvergetelijke ervaringen die mensen samenbrengen via eten, live muziek en entertainment”, aldus Peter Hall, president Elevation, Noord-Amerika bij Kraft Heinz. “Het partnership is een concreet voorbeeld van onze strategie om consumenten daar te ontmoeten waar ze buiten de eigen keuken eten: op festivals, concerten en meer.”
Russell Wallach, Global President Media & Sponsorship: “Eten is een essentieel onderdeel van de beleving voor onze fans. Met Kraft Heinz voegen we één van de meest geliefde namen in food toe aan ons groeiende partnernetwerk, om samen nog meer waarde te creëren rondom die onvergetelijke momenten.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.