CM.com gaat samenwerken met Necto Future Group ter ondersteuning van het nieuwe evenement van 50 Cent. Op 3 juli 2025 treedt 50 Cent samen met Mary J. Blige en special guest Davido op in het Tottenham Hotspur Stadium in Londen, dat naar verwachting gevuld zal zijn met 60.000 fans. Met deze samenwerking zet CM.com een belangrijke stap in de wereld van internationale muziekevenementen en betreedt het bedrijf de arena van Amerikaanse supersterren.
Thomas Mauch treedt toe tot ICCA als nieuwe Regionaal Directeur voor Europa. Hij zal naast Efi Koudeli de plannen voor groei in de regio implementeren, ledenwerving en -behoud stimuleren, partnerschappen bevorderen en gepersonaliseerde oplossingen leveren die zijn afgestemd op de individuele behoeften van ICCA-leden in de regio.
RTL en SAIL 2025 bundelen de krachten om het miljoenenpubliek van het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland op te warmen voor de komende jubileumeditie. RTL steunt SAIL als Presenting Partner in de publiekscampagne richting augustus 2025.
UFI, The Global Association of the Exhibition Industry, heeft de registratie geopend voor de UFI European Events Week 2025. Het evenement wordt georganiseerd door TIF-Helexpo en vindt plaats van 3 tot en met 7 juni 2025 in Thessaloniki, Griekenland.
De UFI European Events Week (voorheen European Conference) is de plek waar ongeveer 300 Europese leiders uit de beurzenindustrie elkaar elke zomer ontmoeten, netwerken en samen leren.
De Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix heeft een Best Event Award gewonnen tijdens het Bea World Festival in Rome. De Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix is bekroond met de Best Event Award in de categorie Sporting Event. Deze prestigieuze prijs erkent de buitengewone combinatie van sport, show en entertainment.
KPN is wederom aan boord als hoofdsponsor van SAIL. In 2025 keert het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland terug voor een driedubbel jubileum: de tiende editie en vijftig jaar SAIL, tijdens de 750e verjaardag van Amsterdam. Van 20 tot en met 24 augustus komen naar verwachting ruim twee miljoen bezoekers, crewmembers en schippers vanuit de hele wereld samen in de jarige hoofdstad.
Op dinsdag 21 januari 2025 opent Hare Majesteit Koningin Máxima de Nationale Onderwijstentoonstelling (NOT) in Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht. Dit grootste evenement voor professionals in de kinderopvang, buitenschoolse opvang, en het primair en voortgezet onderwijs, is een bron van inspiratie en innovatie en vindt plaats van dinsdag 21 tot en met zaterdag 25 januari 2025.
Op woensdag 8 januari opent de eerste mens-robot van Europa Travel & Tech in Koninklijke Jaarbeurs. Het nieuwe vakevent heeft als doel de reisbranche te inspireren op het gebied van de digitale transformatie.
De Rijksoverheid heeft het logo voor de NAVO-top bekend gemaakt. De top vindt plaats op 24 en 25 juni 2025 in het World Forum in Den Haag. Er is gekozen voor een grafische windmolen in combinatie met de Nederlandse kustlijn, die symbool staan voor beweging. Het logo zal worden gebruikt in de communicatie over de top en zal zichtbaar zijn in Den Haag voorafgaand en tijdens de top.
Bij Hotel en Conferentiecentrum Landgoed Zonheuvel in Doorn staan duurzaamheid en gastvrijheid centraal. Met 30 vergaderzalen, verspreid over vier karakteristieke gebouwen – het historische Maarten Maartenshuis, het klassieke Koetshuis, het moderne Paviljoengebouw en de groene Lodges – bieden wij ruimte voor zowel kleinschalige bijeenkomsten als grote congressen. Daarnaast beschikt het landgoed over 110 comfortabele hotelkamers, een uniek openluchttheater en een sfeervol restaurant met de mogelijkheid tot een exclusief diner.
Live Nation gaat zijn eerste livemuzieklocatie in Zuidoost-Azië openen, in samenwerking met Lendlease Global Commercial REIT, ondersteund door Singapore Tourism Board. In tegenstelling tot andere locaties in de regio, zal deze ultramoderne muziekhal met een capaciteit van 3.000 mensen diverse ruimtes en podia hebben, die zijn ingericht om zowel opkomende als gevestigde internationale tournees en lokale artiesten te huisvesten.
Marketingteams worden in 2025 geconfronteerd met hoge verwachtingen en een complexe omgeving, zo blijkt uit de nieuwste CMO Barometer van de Serviceplan Group. Het jaarlijkse trendonderzoek is gebaseerd op een wereldwijde ondervraging van 835 CMO's, waarvan 111 in Nederland. Marketeers moeten creatief en strategisch zijn, technologische innovaties zoals AI omarmen en tegelijkertijd het menselijke aspect van marketing behouden.
We Are Live heeft tijdens de prestigieuze BEA World Experience in Rome voor de tweede keer een Silver Award gewonnen. In deze 'Oscars of the event industry' worden de meest innovatieve en impactvolle live-communicatieprojecten ter wereld erkend. De BEA World Experience omvat diverse prijscategorieën, zoals Best B2B Event, Best Cultural Event en Best Brand Activation, waarmee de diversiteit en innovativiteit van de eventindustrie wordt gevierd.
Studenten van EuroCollege Hogeschool, één van de oudste particuliere onderwijsinstellingen in Nederland, gaan voor een periode van drie jaar een belangrijke rol invullen bij de jaarlijkse premium zakenbeurs Masters Expo, het enige grote evenement in Nederland waarbij gasten dezelfde behandeling krijgen als in een vijfsterrenhotel. De ‘aftrap’ vindt plaats bij de aankomende editie, die op donderdag 12 december van start gaat in RAI Amsterdam.
Bij de 19e BEA World Festival Awards is Daymakers Group flink in de prijzen gevallen. De bureaugroep won maar liefst drie Best Event Awards: goud in de categorie Proprietary Format voor de Google Cloud Summit Benelux en twee bronzen awards in de categorieën Celebration/Festivity en B2I (internal) event voor het Cosun Festival.
De internationale meetingvakbeurs IBTM bood voor Switzerland Convention & Incentive Bureau (SCIB), een divisie van de nationale marketingorganisatie Switzerland Tourism, de ideale setting om het zestigjarig jubileum te vieren. Meer dan honderd geselecteerde klanten en partners, waaronder Martin Nydegger, CEO van Switzerland Tourism, kwamen op 19 november bijeen voor een speciaal evenement om te toosten op de toekomst van het SCIB.
De eerste editie van DigiBouw, georganiseerd door Koninklijke Jaarbeurs in samenwerking met DigiGo, het platform voor digitaal samenwerken in de gebouwde omgeving, was een groot succes. Tom van der Zwaag, beursmanager: “We hebben met de lancering van DigiBouw een grote stap gezet naar digitale adoptie in de bouw-, ontwerp,- techniek- en installatiesector. In totaal lieten 950 professionals zich afgelopen week inspireren op het gebied van digitale transformatie in de sectoren."
Het boek Karakters in Retail van journalist Yvo van Regteren Altena is op 21 november feestelijk gelanceerd tijdens een inspirerende talkshow bij TMO Fashion Business School in Doorn. Presentatrice Josephine van der Erve leidde het gesprek met gasten - en tevens prominente karakters in het boek - Nikkie Plessen (N Brands), Roland Kahn (AMERICA TODAY) en Guillaume Philibert Chin (Filling Pieces). Samen met de auteur deelden zij hun unieke inzichten en ervaringen over ondernemerschap in de Nederlandse mode- en lifestyle-retail.
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op die als kwartiermaker een cruciale rol heeft gespeeld in de oprichting en de succesvolle lancering van NMO. Pomper heeft meer dan twee decennia ervaring in diverse lokale en internationale CEO rollen binnen de media- en entertainmentwereld, waaronder IPG Mediabrands (Universal Media), Dentsu en ITV Studios. Momenteel vervult hij nog de functie van interim CEO bij mediabureau ZIGT Nederland.
Sinds woensdag 13 november schitteren de lichtjes van de iconische kerstboom bij Grand Hotel Huis ter Duin weer volop. Dit jaar heeft het familiehotel een heel bijzondere Christmas Tree Ambassador: astronaut André Kuipers. Onder het toeziend oog van vaste gasten, vrienden, familie en speciaal genodigden luidt de voormalig ruimtevaarder de meest sfeervolle tijd van het jaar in.