LiveWire, Brand events

NS kiest voor KUMPANY

Merkactivatie NS

NS heeft voor Kumpany gekozen als bureau voor merkactivaties. Het bureau kwam als winnaar uit de bus na een intensief aanbestedingstraject. 

NS en Kumpany zijn geen onbekenden van elkaar. De partijen werken al 14 jaar samen in  het  ontwikkelen en produceren van evenementen en PR-activaties. 

Keuze was niet makkelijk

Bob Bohlander, verantwoordelijk voor merkactivatie en partnerships bij NS: “De aanbesteding was een zoektocht naar de meest geschikte reisgenoot. Het bracht ons in contact met ijzersterke partijen en de keuze was niet makkelijk. Uiteindelijk bleek Kumpany de beste match. Zij begrijpen als geen ander waar ons merk voor staat en de route van onze reizigers. We kijken uit naar de verdere samenwerking met deze nieuwe en oude reisgenoot.”

Geen garantie voor winst

Jasper Admiraal, Managing Partner: “Dit is natuurlijk supernieuws voor ons als bureau en een mooie kickstart van het jaar; het jaar waarin Kumpany 25 jaar bestaat. We go way back, maar dat was geen garantie voor de winst. Ontzettend blij met de waardering van NS en trots op ons team dat dit wederom geflikt heeft. We kijken uit naar veel mooie en effectieve merkactivaties komende jaren”


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief