LiveWire, Brand events

NS inspireert met reizigersverhalen: samenwerking met Kumpany en Yune

NS merkactivatie door Kumpany en Yune

Op 11 en 12 oktober laat NS op het Eendrachtsplein in Rotterdam zien hoe het mensen niet alleen fysiek, maar ook persoonlijk vooruithelpt. In een nagebouwde treincoupé, ontwikkeld door merkactivatiebureau Kumpany, worden bezoekers ondergedompeld in de verhalen van drie bijzondere reizigers. Deze verhalen illustreren hoe reizen met NS persoonlijke groei en verbinding mogelijk maakt.

Breakdancer

Een van de verhalen is van de 18-jarige India Sardjoe, een breakdancer uit Den Haag. Dankzij haar treinreizen door heel Nederland kon ze haar passie voor dans volgen en zich verder ontwikkelen binnen de hiphop-scene. Woordkunstenaar Justin Samgar brengt deze verhalen live tot leven in de nagebouwde coupé. Hij zegt hierover: “Een persoonlijk verhaal creëert meer begrip en maakt de wereld groter of dieper. Je herkent jezelf in een onbekende. Dat is voor mij vooruitgang.”

Impactvolle activatie

Kumpany heeft, in nauwe samenwerking met NS, gezorgd voor een impactvolle activatie die de beleving van reizigers op een tastbare manier tot leven brengt. Tegelijkertijd is social bureau Yune verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de digitale storytelling en de verspreiding van deze inspirerende verhalen via diverse onlinekanalen. 

Persoonlijke groei

NS laat hiermee zien dat het niet alleen om de fysieke reis gaat, maar ook om de persoonlijke groei die mogelijk wordt gemaakt. Met deze activatie wil NS Nederland inspireren om de trein niet alleen te zien als vervoersmiddel, maar ook als een middel om persoonlijke vooruitgang te boeken. 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief