LiveWire
Iedereen is gewend om een koelkast of een kledingstuk online te shoppen, maar een webshop waar je terecht kunt voor een kerstbomendoolhof of een bubbelbad bioscoop is een hele andere business. Merkactivatiebureau Press Play lanceert als eerste bureau in Nederland een webshop voor events. Deze webshop is vooral bedoeld voor marketing- en communicatieprofessionals die op zoek zijn naar inspiratie en/of kant-en-klare concepten voor uiteenlopende vraagstukken op gebied van marketing en evenementen.
Bezoekers van de webshop slepen met gemak een drijf-in bioscoop, een 500 meter lange waterglijbaan of XXL-tompouce in hun winkelmandje en zien direct de benodigde investering. Net als in een reguliere webshop kan er in deze webshop gesorteerd worden op prijs, thema en doel van de merkactivatie.
Waarom zet Press Play hun unieke concepten in de etalage? Simpelweg omdat de ketel met bruisende ideeën aan het overkoken is. Dit gedreven team wil hun creativiteit van de daken schreeuwen. Ieder idee verdient een opdrachtgever die anders durft te denken én wil opvallen in de markt. "We zijn niet bang dat andere bureaus met onze ideeën aan de slag gaan. Wij bedenken ze namelijk niet alleen, wij kunnen ze ook nog eens allemaal uitvoeren!" aldus Mark Bos, mede-oprichter Press Play.
Alle merkactivaties in de webshop hebben één ding gemeen: ze zijn allemaal memorabel en dus ‘worth rewinding’. Maatwerk is en blijft mogelijk op aanvraag. De webshop is vanaf heden bereikbaar via https://pressplay.group/shop/.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.