LiveWire

CM.com introduceert een nieuw resale platform

CM.com lanceert Resale Platform

CM.com introduceert een nieuw resale platform. Hiermee kunnen evenementorganisatoren hun bezoekers de mogelijkheid bieden om aangekochte tickets door te verkopen via de organisator zelf. Dit betekent dat naast de reguliere ticketverkoop ook de tweedehandsverkoop volledig in eigen beheer van de organisator van het evenement blijft.

"Het Resale Platform speelt in op de groeiende behoefte aan controle, flexibiliteit en betrouwbaarheid binnen de ticketwereld", vertelt ceo Jeroen van Glabbeek. "Met deze innovatie breiden we onze dienstverlening uit naar de tweedehands ticketmarkt, een markt die bijna net zo groot is als de primaire ticketverkoop."

Dankzij het gebruiksgemak van ons platform kunnen organisatoren hun bezoekers een optimale service bieden, zelfs als die uiteindelijk niet naar het evenement gaan.

Door de technologie van CM.com wordt de barcode van een ticket pas 24 tot 48 uur voor aanvang geactiveerd. Wanneer een bezoeker onverwachts niet naar een evenement kan, biedt het Resale Platform de mogelijkheid om het ticket opnieuw aan te bieden via het platform. Het ticket krijgt een nieuwe barcode. Dit moet volgens CM.com het risico op fraude verlagen en garandeert dat elk ticket afkomstig is van een betrouwbare bron.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief