LiveWire, Brand events
Tijdens de Nijmeegse Vierdaagsefeesten ontvangen 10.000 bewoners van de binnenstad deze week een slaapkussen van het merk Cloudpillo. Met deze actie wil het bedrijf bewoners van het centrum, die midden in het feestgedruis zitten, een 'zachte landing' bieden.
Bewoners die geselecteerd zijn, ontvangen maandag en dinsdag een speciale flyer op de mat waarmee zij twee gratis kussens kunnen claimen. Juist in een week waarin Nijmegen vrijwel non-stop bruist van activiteiten, wil Cloudpillo hen zo de broodnodige nachtrust bezorgen.
Volgens mede-oprichter Lars van der Wijst past de actie perfect bij het motto van het merk: “Ons motto ‘Live Your Dreams’ betekent: overdag álles uit je dag halen, om ‘s avonds met een voldaan gevoel op bed te ploffen. En juist deze week leeft Nijmegen dat motto als geen ander. Na alle topprestaties, feest en weinig slaap, vonden wij dat Nijmegen een zachte landing verdient. Tegelijkertijd biedt dit een mooie kans om bewoners kennis te laten maken met onze producten.”
Ook de organisatie van de Vierdaagsefeesten steunt het initiatief van harte. “Wij zijn ontzettend blij met de samenwerking met Cloudpillo", aldus festivaldirecteur Joris Bouwmeister. "Op deze manier kunnen we als organisatie van de Vierdaagsefeesten iets terugdoen voor de bewoners van de binnenstad. Voor hen is het die week niet altijd feest.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.