Congressen

Associatie Symposium Rotterdam

Wie nodigen we uit? Welke financiële risico´s lopen we en hoe veel tijd kost de organisatie ons eigenlijk? Het is maar een kleine greep uit de vragen waarmee Rotterdam Marketing dikwijls wordt geconfronteerd. Over vakkennis beschikt de verenigingsbranche en de wetenschappelijke sector wel. De daadwerkelijke knowhow om een congres te organiseren is vaak minder of helemaal niet aanwezig.  Rotterdam Marketing houdt op 7 maart 2013 het Associatie Symposium Rotterdam om die kennis bij te spijkeren.  

Deze jaarlijks terugkerende dag is bedoeld voor iedereen die nu of in de toekomst te maken krijgt met de organisatie van een congres. Tijdens de derde editie van het Associatie Symposium Rotterdam staat het delen van ervaring en kennis centraal.

Het organiseren van een congres wordt weleens vergeleken met het starten van een eigen bedrijf. In zowel financieel als administratief en organisatorisch opzicht komt er nogal wat bij kijken. Van het vinden van een congreslocatie en de inkoop van hotelaccommodaties tot het  regelen van de catering, drukwerk, de promotie en  een sociaal programma. Verenigingen willen nog wel eens afhaken uit onzekerheid over de verwachtingen rondom een congres en de hoeveelheid tijd die het kost. Dat is zonde, vindt Rotterdam Marketing.

Om de verenigingsbranche en de wetenschappelijke sector op weg te helpen, zullen Rotterdam Marketing en haar partners, die gespecialiseerd zijn in vraagstukken op het gebied van internationale congressen, daarom op 7 maart zo veel mogelijk hun kennis delen. In de vorm van gecombineerde sessies, inspirerende sprekers, face-to-face ontmoetingen met ervaringsdeskundigen en meer.

Meer informatie en het inschrijfformulier vind je hier.

Associatie Symposium Rotterdam

7 maart 2013
08.30-13.30 uur
Onderwijscentrum Erasmus MC in Rotterdam


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief