LiveWire, Brand events
Experiential agency WINK heeft David de Bruijn benoemd tot Global Chief Creative Officer (CCO). Als Creative Director bij WINK heeft hij meerdere prijswinnende experiental campagnes geleid voor merken zoals Corona, Budweiser en NFL. Zijn aanpak heeft hem een plek opgeleverd in de Top 100 Most Influential Event Professionals en heeft geholpen om meer dan 100 internationale brancheprijzen voor WINK te bemachtigen, waaronder Cannes Lions en Clio Awards.
Onlangs leidde hij het bureau naar een Grand Prix bij de BEA Festival Awards met een ervaringsgerichte campagne voor Corona tijdens de Olympische Spelen van 2024 in Parijs.
De benoeming van De Bruijn markeert een nieuw tijdperk van creatief leiderschap, samen met Henry Peemen, een van de Managing Directors bij WINK. Zij zullen WINK creatief naar het volgende hoofdstuk leiden, iconische wereldwijde ervaringsgerichte campagnes en activaties ontwikkelen en de wisselwerking tussen merken en cultuur naar een hoger niveau tillen.
Het bureau zal zich richten op belangrijke kalendermomenten zoals de Olympische Spelen, Super Bowl, FIFA World Cup, Coachella en Fashion Week, naast het tot leven brengen van impactvolle experiental projecten in openbare ruimtes, zoals de recente New Dutch Horizons-installatie op Schiphol Airport.
Henry Peemen, Managing Director bij WINK: “Davids creatieve visie is altijd een belangrijke factor geweest in ons succes en heeft WINK naar een wereldwijd niveau getild. Ik ben er trots op om het bureau creatief te sturen naar nieuwe horizonten, zij aan zij. Wetende dat hij, samen met ons geweldige team, creativiteit naar nieuwe hoogten zal blijven pushen, altijd op jacht naar kippenvel.”
Nu David zijn nieuwe rol op zich neemt, heeft WINK nu een vacature openstaan voor een Creative Director.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.