Beurzen
De eerste editie van de consumentenbeurs Lifestyle & Interieur was een gezellige boel. Drie dagen lang stond het Fries Congrescentrum Drachten in het teken van beauty, styling, wellness, interieur, shopping en workshops voor het hele gezin. Organisatie Mimicry Expo had een grote diversiteit aan standhouders bij elkaar verzameld.
Hoeveel bezoekers er op 15, 16 en 17 oktober precies waren, kan de organisatie nog niet zeggen. Ook niet of de beurs voor herhaling vatbaar is. Een van de deelnemers was Jan van den Berg van Designfabriek uit Leeuwarden. "Het was een leuke beurs, het aantal bezoekers viel me mee voor een eerste editie. Op vrijdag en zaterdag had het wel wat drukker gemogen, maar zondag was een prima dag. Het speciale kinderplein was een goed idee, maar er waren niet heel veel kinderen. Als Mimicy Expo besluit om de beurs volgend jaar weer te organiseren, dan zullen wij er bij zijn."
Voor de kinderen tot 12 jaar waren er op het Kinderplein diverse workshops, zoals ”verzin je eigen droomkamer” en ”verzin je eigen droomkleding”. Er waren springkussens, suikerspinnen en meer. Oktober is de landelijke woonmaand en de bezoekers konden dat zeker op de beursvloer terug zien. Maar het gaat er bij Lifestyle & Interieur volgens de organisatie niet alleen om dat mensen kunnen shoppen. "Bezoekers moeten het gevoel krijgen dat ze dankzij dit evenement net die stap durven te zetten naar een verandering in hun eigen woon- en leefomgeving." Er was naast wonen dan ook veel aandacht voor lifestyle in de vorm van mooie wijnen, visagie, wellness en allerlei persoonlijke workshops.
Een impressie van de beurs is te zien op www.lifestyleinterieur.nl
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.