Sportevenementen

TCS en ABN AMRO MeesPierson versterken beleving KLM Open 2025

KLM Open Beat The Pro

De beleving van het KLM Open, het oudste internationale golftoernooi van Nederland, krijgt in 2025 een extra impuls door nieuwe en vernieuwde samenwerkingen met Tata Consultancy Services (TCS) en ABN AMRO MeesPierson. Het toernooi, onderdeel van de DP World Tour, is de laatste twee decennia uitgegroeid tot een voorloper op het gebied van fanbeleving – met innovatieve concepten als Beat the Pro en Player Tracking.

TCS technologiepartner

TCS, wereldwijd actief als technologiepartner bij grote sportevenementen, keert terug als official partner van het KLM Open. Het bedrijf benadrukt het belang van sport, innovatie en maatschappelijke betrokkenheid en zal zijn technologische expertise inzetten om de toernooibeleving verder te verrijken, stelt Josu Devasia, Country Head Netherlands bij TCS.

“Bij TCS geloven we in de kracht van sport om mensen samen te brengen en te inspireren. Het KLM Open is een prachtig voorbeeld hoe sport, innovatie en cultuur hand in hand gaan. Wij zijn er trots op dat wij onze technologische expertise kunnen inzetten om dit iconische evenement naar een nog hoger niveau te tillen.”

Beat the Pro

ABN AMRO MeesPierson verbindt haar naam aan het populaire Beat the Pro-concept. Dit onderdeel, voortaan gepresenteerd als ‘ABN AMRO MeesPierson Beat the Pro’, biedt bezoekers en klanten van de private bank de kans om niet alleen toeschouwer te zijn, maar ook actief deel te nemen aan het toernooi. 

Ralph Hendriks, Managing Director van ABN AMRO MeesPierson: “Met initiatieven zoals Beat the Pro is er de mogelijkheid om fans, bezoekers en onze klanten op een unieke manier te betrekken bij het toernooi. Niet alleen als toeschouwer, maar ook door actief deelnemen aan dit mooie event. Dit sluit goed aan bij onze klanten en onze eigen ambities waar ondernemerschap en deskundigheid belangrijk zijn om zo in iedere levensfase vermogende particulieren en families vooruit te helpen.”

KLM Open 2025

Toernooidirecteur Daan Slooter is enthousiast over de strategische samenwerkingen en benadrukt dat de technologische knowhow van TCS en het partnerschap met ABN AMRO MeesPierson het plezier van golf dichter bij het publiek brengen. De 105de editie van het KLM Open wordt georganiseerd door TIG Sports & Events en ondersteund door partners KLM en Tata Consultancy Services. Het golftoernooi vindt plaats 5 tot en met 8 juni op The International bij Amsterdam.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief