Incentives, Congressen, LiveWire
De internationale meetingvakbeurs IBTM bood voor Switzerland Convention & Incentive Bureau (SCIB), een divisie van de nationale marketingorganisatie Switzerland Tourism, de ideale setting om het zestigjarig jubileum te vieren. Meer dan honderd geselecteerde klanten en partners, waaronder Martin Nydegger, CEO van Switzerland Tourism, kwamen bijeen voor een speciaal evenement om te toosten op de toekomst van het SCIB.
Zestig jaar geleden, op 18 december 1964, verenigden verschillende Zwitserse bestemmingen zich in Montreux, Zwitserland, om 's werelds eerste nationale congresbureau op te richten. Gestart onder de noemer 'Interest Group of Swiss Congress Cities' en inmiddels bekend als het Switzerland Convention & Incentive Bureau, dat nu in dertien landen actief is, heeft deze baanbrekende organisatie een sleutelrol gespeeld in het succes van Zwitserland als topbestemming voor zakelijke bijeenkomsten en evenementen.
Zes decennia van prestaties werden gevierd op de SCIB-stand die de bezoekers een glimp bood van nieuwe aanbiedingen die Zwitserland in petto heeft op het gebied van bijeenkomsten en evenementen.
"Bij deze gelegenheid wil ik onze Zwitserse en internationale partners bedanken, alsook onze toegewijde medewerkers, die elke dag bijdragen aan het internationale succes van Zwitserland als vergader- en incentivebestemming," aldus Barbra Albrecht, directeur van SCIB en lid van de raad van bestuur van Switzerland Tourism. "Ik ben ervan overtuigd dat SCIB organisatoren, bedrijven en deelnemers nog vele decennia zal blijven inspireren om naar Zwitserland te komen," voegde ze toe.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.