Beurzen
IMEX America trok afgelopen week een recordaantal bezoekers. De beurs, die plaatsvond van 8 tot 10 oktober in Mandalay Bay in Las Vegas, verwelkomde meer dan 15.500 deelnemers. Onder hen waren meer dan 5.500 kopers. Ze deden mee aan meer dan 86.000 vooraf geplande bijeenkomsten, waarvan de meeste een-op-een met exposanten.
Naast het bezoeken van stands rond bestemmingen, hotels en technologieleveranciers, volgden de aanwezigen 1.600 educatieve sessies op de beursvloer. Verder werd Meeting Professionals International (MPI)'s Smart Monday goed benut met een 30 procent toename van de sessies ten opzichte van 2023.
Carina Bauer, CEO van IMEX: 'We zijn verheugd dat de wereldwijde gemeenschap van bedrijfsevenementen op grote schaal bijeen is gekomen, met de wens om elkaar doelgericht te ontmoeten en contacten te leggen voor wederzijds langetermijnvoordeel. Het bredere effect van de beurs kwam tot uiting in de vele randevenementen, activiteiten en vieringen op en naast de beursvloer.'
Een nieuwe ervaring voor marketingmanagers was een Brand Experience Summit in samenwerking met InVision, LVCVA en Allegiant Stadium Private Events. Senior marketeers kwamen bijeen voor gesprekken over hoe evenementen beter kunnen worden ingezet als belangrijk marketingkanaal om merkloyaliteit, vertrouwen, betrokkenheid en bedrijfsresultaten te stimuleren. 'Er is vaak een kloof tussen marketing en zakelijke evenementen en wij willen die kloof dichten', zei Bauer daarover.
Rond IMEX America was nog wel verwarring met een app.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.