Festivals, Company events, LiveWire
Publicis Groupe Nederland, bestaande uit Boomerang, Publicis Media, Publicis Creative en Le Pub, gaat op Adnight (4 oktober) banen en tattoeages uitdelen. Onder het thema (B)Adnight kunnen bezoekers onder meer deelnemen aan inhoudelijke talks en pitchen voor een carrièrekans.
Adnight is het evenement van de creatieve industrie. Bezoekers kunnen een kijkje nemen achter de schermen van creatieve bureaus in Amsterdam. Sinds 2016 trekt het evenement meer dan zesduizend bezoekers.
Ook Publicis opent zijn deuren op deze avond. Het bureau biedt onder andere het '1 Shot 2 Present'-evenement. Creatieve talenten krijgen de kans om in vijf minuten hun beste case te pitchen aan verschillende strategy en creative directors van Publicis. De beloning is een uitnodiging voor een formeel sollicitatiegesprek en de mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een van de onderdelen van het bureau. Aanmelden kan via een speciale inschrijflink.
Tijdens de avond kunnen bezoekers ook plaatsnemen in de stoel van tattoo-artiest Menscheling die gratis tatoeages zet.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.