Brand events

Adnight biedt franchisemodel voor lokale initiatieven

Adnight

Adnight, het evenement voor de creatieve industrie van Amsterdam, is een franchisemodel begonnen om initiatiefnemers buiten de hoofdstad hun eigen editie te laten organiseren.

Creatieve bureaus openen deuren

Bezoekers van Adnight kunnen een kijkje nemen achter de schermen van creatieve bureaus in Amsterdam. Sinds 2016 trekt het evenement meer dan zesduizend bezoekers. De afgelopen jaren zijn er in Rotterdam en Haarlem lokale varianten ontstaan.

Ondersteuning voor lokale initiatieven

Adnight ziet deze ontwikkelingen als een positieve impuls voor de creatieve industrie in Nederland. Door bureaus hun deuren te laten openen, draagt het evenement bij aan talentontwikkeling, het aantrekken van new business en het positieve imago van de sector. Adnight wil ondernemers de mogelijkheid bieden gebruik te maken van de merknaam, identiteit, website, app, digitale middelen en logistieke ervaring van het Adnight-team.

Wybe Sallows, oprichter van Adnight: 'Met onze licensingoplossing kunnen organisatoren zich focussen op wat echt belangrijk is: het werven van bureaus en mensen om van hun lokale editie een succes te maken.'

Lokale initiatieven

De eerste lokale initiatieven staan al in de steigers. De reguliere editie van Adnight Amsterdam is op 4 oktober. Bureaus die geïnteresseerd zijn in een lokale licentie voor Adnight kunnen contact opnemen met de organisatie via info@adnight.nl.

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief