Congressen

Primeur op IMEX: Meetology Research Institute

De wetenschap achter succesvolle meetings heet voortaan Meetology. Op de beurs IMEX, die van 24 tot en met 26 mei in Frankfurt werd gehouden, werd het nieuwe ”Meetology Research Institute” gelanceerd. Dit nieuwe ”wetenschapsinstituut” op het gebied van vergaderen en conogresseren is een initiatief van Jonathan Bradshaw, business development director bij IMEX Group en oprichter van Meetings Mindset.

Het Meetology-project wordt gesponsord door PCMA (Professional Convention Management Association), de Dubai Convention Bureau, Meetings Mindset en de IMEX Group. Jonathan Bradshaw:
"Meetology is een nieuw handelsmerk om de wetenschap achter succesvolle vergaderingen en congressen te beschrijven. We kozen voor de IMEX om het online platform van het Meetology Research Institute te lanceren: www.meetology.com.  Op de sites staan onder meer diverse links naar onderzoeken in de internationale meetingbranche.

Oprichter Jonathan bradshaw geniet brede ervaring op het gebied van mentale en fysieke prestaties. Hij merkte dat de meetingindustrie zich steeds bewuster wordt van het belang van gedragwetenschap. Maar een centrale locatie waar informatie en onderzoeken over dit onderwerp te vinden is, was er nog niet.  Het doel van het instituut op de korte termijn is dan ook om waardevolle online onderzoeken op het gebied van psychologie, neurologie, voeding, fysiologie, gedragswetenschap, etcetera op één centraal punt bij elkaar te brengen. Daardoor is makkelijker te begrijpen hoe (en waarom) mensen zich (zo) gedragen tijdens vergaderingen.

”Door mijn interesse in gedragswetenschap  kom ik elke maand onderzoeken tegen die waardevolle informatie voor de meetingbranche bevatten. Al deze informatie bij elkaar helpt niet alleen organisatoren om betere meetings te organiseren, maar ook de deelnemers om beter te presteren."

www.meetology.com


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Subscribe to our newsletter now