LiveWire, Sportevenementen
Thijs Roper gaat een strategische samenwerking aan met Sportworx en Touché Sportmarketing. Dat maakte hij bekend op 20 maart. Het jonge toptalent voert sinds enkele weken de Nederlandse padel-ranglijst aan. Hij is met zijn 20 jaar de jongste nummer 1 ooit en met plek 154 op de wereld-ranking ook de hoogst geplaatste Nederlander in de geschiedenis van de padelsport.
De ‘Flying Dutchman’ – zoals hij vanwege zijn spectaculaire speelstijl wordt genoemd – maakt vandaag bekend dat hij een strategische samenwerking aangaat met Sportworx en Touché Sportmarketing.
Roper bundelt zijn krachten met Sportworx, de organisatie achter internationale sportconcepten zoals Queen & King of the Court en Padel Copa, het prestigieuze toernooi in Utrecht. Daarnaast gaat hij samenwerken met Touché Sportmarketing, dat samen met Sportworx gaat ondersteunen in de verdere ontwikkeling van zijn carrière, zowel binnen als buiten de lijnen.
“Ik wil als atleet stappen zetten, niet alleen in mijn spel, maar ook in hoe ik mijn carrière strategisch vormgeef,” zegt Roper. “Sportworx en Touché hebben veel ervaring en een breed netwerk waarmee ze mij kunnen helpen om me verder te ontwikkelen.”
Alsof dat nog niet genoeg is, hint Roper op nog een grote onthulling. Tijdens het EY NK Padel speelt hij met een opvallend vraagteken op zijn shirt – een knipoog naar de nieuwe partners waarmee hij zich verbindt. “Dit weekend draait om presteren op de baan, maar binnenkort maak ik iets speciaals bekend. Tot die tijd blijft het een verrassing,” zegt hij met een lach.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.