Brand events, Live3Design
Als onderdeel van een nieuwe pan-Europese campagne liet appelmerk Kanzi donderdag een mysterieuze XXL doos plaatsen op het Haarlemmerplein in Amsterdam. Daarna verdween de doos om de volgende ochtend terug te keren. Nu met inhoud: Kanzi-appels die werden uitgedeeld aan ‘iedereen die wel een energieboost kan gebruiken’.
De activatie was bedacht om het nieuwe communicatiethema 'Zie wat je kunt doen met de energie van één Kanzi-appel' te laden. Op de mysterieuze XXL doos die op 5 oktober op het Haarlemmerplein was neergezet, stond geen afzender, maar wel teksten als ‘18 minuten stofzuigen’ en ’23 minuten zoenen’.
Nadat de doos was verdwenen, keerde deze op vrijdag 6 oktober terug op dezelfde locatie. Nieuwsgierige voorbijgangers en influencers verzamelden zich rond de doos, wachtend op de onthulling. Precies om 12:00 uur ging de doos open en werden kleine doosjes met Kanzi-appels uitgedeeld.
Met de campagne wil het appelmerk laten weten dat de nieuwe oogst er is en dat deze volledig is opgeladen met de energie van de zomerzon. Daarmee worden ook de teksten op de mysterybox duidelijk: 'Wist je dat één Kanzi appel je energie geeft voor 23 minuten zoenen, achttien minuten stofzuigen, of 40 minuten schaken?'.
De Europese marketingcampagne voor Kanzi begon in Amsterdam. De volgende etappe is Berlijn, waarna andere steden in Europa worden aangedaan.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.