LiveWire
De 10e editie van Spotlight is de meest succesvolle tot nu toe. Bijna 120 leveranciers van merken uit de Speelgoed- Gift-, Wenskaarten-, Stationery- en Cadeaubranche presenteerden zich aan 1.627 retailers. Dit betekende een stijging van ruim 10% in het aantal bezoekers t.o.v. de afgelopen editie. “Spotlight heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot het grootste event voor de Speelgoed-, Gift-, Wenskaarten-, Stationery- en Cadeaubranche van de Benelux. We zijn klaar voor de volgende stap en dat geven we vorm door de samenwerking met NSO Retail in het nieuwe event SPOT ON RETAIL”, aldus Bas de Bruin van Spotlight.
Tijdens het event werd het nieuwe vakevent voor de non-food retail: SPOT ON RETAIL gelanceerd en toegelicht aan de deelnemers, bezoekers en geïnteresseerde toeleveranciers. Dit werd zo goed ontvangen dat de komende najaarseditie op 15-16-17 september al nagenoeg is uitverkocht. Dit betekent een nóg groter platform voor retailers met een groot aanbod uit de segmenten boeken, tijdschriften, wenskaarten, cadeaukaarten, kantoorartikelen, gifts, speelgoed, post- en gelddiensten, stationery en feestartikelen.
Op SPOT ON RETAIL komen in september exposanten, brancheverenigingen, vakmedia, winkelformules, zoals Bruna, Blz./Libris, Readshop, CIGO, Giftclub, Primera en Tabac & Gifts en retailers samen om elkaar te ontmoeten, trends te spotten, kennis te delen, inspiratie op te doen en producten in te kopen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.