Sportevenementen, LiveWire
Marktlink is Event Supporter van de Formule 1 Heineken Dutch Grand Prix. Met deze nieuwe overeenkomst wordt de bestaande samenwerking uitgebreid. Met een eigen Marktlink House, boven op de Arie Luyendyk bocht is de langdurige betrokkenheid van Marktlink bij De Dutch Grand Prix nu ook beter zichtbaar voor het grote publiek.
Met deze nieuwe overeenkomst voegt Marktlink zich bij Heineken, PON, VDK, Volker Wessels en Radio 538 als belangrijkste partners van de Nederlandse formule-1 race.
In Marktlink House, een exclusieve lounge die volledig is ingericht voor Marktlink, zullen dagelijks vele honderden klanten en relaties worden ontvangen. De locatie is zeer bijzonder, zo niet de mooiste plek op het circuit, met een panoramisch uitzicht over de hele venue inclusief de race en de laatste bocht voor het rechte eind.
De samenwerking met de Dutch Grand Prix geldt voor 2025, met de intentie om deze voort te zetten in 2026. “Wij zijn trots op deze versterkte samenwerking,” zegt Tim van der Meer, managing partner bij Marktlink. “De Dutch Grand Prix biedt ons een uniek platform om ondernemers samen te brengen op een unieke locatie tijdens een nu al historisch evenement. Met het Marktlink House willen we een exclusieve en inspirerende omgeving bieden die perfect aansluit bij onze visie op verbinding, groei en plezier in ondernemerschap.”
Jan Lammers, sportief directeur van de Dutch Grand Prix organisatie is enthousiast over het uitbreiden van het partnership: “Marktlink heeft in de in de eerste vier edities van de Dutch Grand Prix telkens een groot aantal zakelijke klanten succesvol ontvangen. Hun connect-events zijn een begrip geworden. We zien het als een compliment dat Marktlink de samenwerking intensiveert en dat het bedrijfsleven De Dutch Grand Prix blijft inzetten voor het realiseren van zakelijke doelstellingen.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.