LiveWire, Brand events
Lotte van den Broek is gestart als de nieuwe creative director bij merkactivatiebureau Kumpany en wordt hiermee eindverantwoordelijk voor de creatieve vloer. Ook komt ze in het managementteam.
Van den Broek is ruim negen jaar actief in het merkactivatiedomein. Ze was hiervoor head of creative bij Playground, het creatieve merkactivatie label van ID&T/Superstruct. Hier was zij verantwoordelijk was voor live activatieconcepten op festivals, waaronder recent Bol.com op Lowlands en het prijswinnende Subway Subs & Singles Cafe.
Van den Broek: 'Bij Kumpany werken getalenteerde mensen die, net als ik, een grote passie hebben voor merkactivatie. Samen met mijn team ga ik mij volledig richten op creëren van creatief onderscheidend werk binnen het sport-, entertainment-, kunst en cultuur- en maatschappelijk- activatiedomein waarin Kumpany voor klanten actief is. En daarnaast de profilering hiervan.'
Managing director/partner Jasper Admiraal: 'Het was liefde op het eerste gezicht. Lotte’s visie, trackrecord en passie voor live activatie spatte er in de gesprekken vanaf. Met Lotte gaan we onze positie als merkactivatie bureau in de volle breedte verder uitbouwen en daar kijk ik enorm naar uit.'
Kumpany is opgericht in 1999 en werkt voor klanten als NS, Arla, VodafoneZiggo, Holland Casino, Storytel, Volkswagen, Urban Arrow en VolkerWessels.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.