Brand events
In aanloop naar het nieuwe Formule 1 seizoen heeft LEGO haar aankomende activaties bekend gemaakt als uitwerking van het eind vorig jaar overeengekomen partnerschap. De merkactivaties omvatten LEGO-experiences tijdens de race-weekends, exclusieve verzamelobjecten, evenementen in de winkels en digitale content.
LEGO zal Fan Zones uitrollen bij dertien Formule 1-races in 2025, waaronder stops in Shanghai, Silverstone, Monza en Las Vegas. Deze zones bieden activiteiten zoals Make and Take-builds, fotomomenten en showcases van LEGO's volledige Formule 1-productassortiment, met voor het eerst alle tien teams.
Daarnaast zullen twintig F1-evenementen LEGO Pit Shops organiseren, waar bezoekers sets kunnen kopen van onder meer de op 1 maart geïntroduceerde LEGO Speed Champions en de Collectibles die vanaf 1 mei in de verkoop gaan.
Buiten de baan zullen geselecteerde LEGO-winkels in de Verenigde Staten, Canada, Europa, het Midden-Oosten, Afrika en China activiteiten met racethema’s aanbieden, waaronder een weggeefactie voor een stuurwiel bouwpakket en een Racing Ramp-speelzone.
Wereldwijd kunnen bezoekers van Legoland en LEGO Discovery Centres door zelf bouwuitdagingen aan te gaan meer leren over de complexiteit van het bouwen en racen van een Formule 1-auto.
Fans kunnen ook een LEGO F1-game spelen op de LEGO-website en de LEGO Play-app.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.