LiveWire
Vandaag lanceert Koninklijke Jaarbeurs de campagne ‘Congrescoaches’. Met deze campagne wil zij zich met haar kennis en kunde onderscheiden als dé congres- en vergaderlocatie van Nederland. De afgelopen twee jaar won Jaarbeurs de gouden award voor beste congreslocatie van het land vanwege haar persoonlijke begeleiding bij het organiseren van congressen en vergaderingen. Om dit over het voetlicht te brengen introduceert de Utrechtse evenementenlocatie de congrescoaches in haar nieuwste campagne.
In 2023 lanceerde Jaarbeurs de campagne ‘De wereld van Jaarbeurs’ waarmee ze haar evenementenlocatie letterlijk een gezicht geeft. In deze campagne geeft zij met bijzondere verhalen van klanten, bezoekers en medewerkers Jaarbeurs een gezicht en brengt zij de diversiteit aan mogelijkheden die Jaarbeurs te bieden heeft onder de aandacht. Eén van deze mogelijkheden is het organiseren van congressen en vergaderingen. Esther Driessen, hoofd corporate communicatie & PR Koninklijke Jaarbeurs: "Net als in de campagne 'De wereld van Jaarbeurs' spelen ook in de nieuwe campagne onze eigen medewerkers de hoofdrol. De persoonlijke insteek en de kennis van onze bevlogen medewerkers, daar zit onder andere de kracht van Jaarbeurs. Onze accountmanagers, in de campagne omgedoopt tot congrescoaches, delen hun ervaringen met organisatoren van congressen en kleinere evenementen. Dit doen ze met zogenaamde congreshacks, ofwel tips waarmee je net dat stapje verder kunt gaan bij het organiseren van een evenement. ”
Jaarbeurs deelt via haar congrescoaches kennis en kunde door middel van congreshacks; waardevolle tips over bijvoorbeeld het regelen van de juiste techniek, bepalen van de zaalopstelling of het verduurzamen van een congres of evenement. Eén van de congrescoaches Kelly van der Velden-Otten, bijna tien jaar werkzaam bij Jaarbeurs, vertelt: “Samen met het team delen we tips die organisatoren mee kunnen nemen om hun evenement nog leuker en succesvoller te maken. Een voorbeeld van zo’n hack is ‘kennisoverdracht verhogen met blauwe elementen’. Met kleuren kun je namelijk de hersenactiviteit van deelnemers stimuleren en blauw draagt bij aan een verhoogde kennisoverdracht. De kleur blauw staat bekend om haar kalmerende en evenwichtige effect, waardoor de hersenen kalmerende chemicaliën aanmaken. Dit kan vooral nuttig zijn tijdens presentaties, workshops of trainingssessies waarbij het begrip en de absorptie van informatie cruciaal zijn.”
Jaarbeurs beschikt over vier congreslocaties, waaronder het Beatrix Theater, Media Plaza, Supernova en Jaarbeurs MeetUp met grote en kleine vergaderzalen. Meer informatie over de congrescoaches via: www.congrescoaches.nl
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.