LiveWire, Beurzen, Congressen

Koninklijke Jaarbeurs en Heineken: een gouden duo

66e047c8207f6 960x640

Heineken Nederland en Koninklijke Jaarbeurs verlengen en versterken hun samenwerking. De contractverlenging van vijf jaar benadrukt de goede band tussen de Utrechtse evenementenlocatie en de bierbrouwer, die sinds 2019 aan elkaar verbonden zijn. Bezoekers aan Jaarbeurs kunnen de komende jaren opnieuw genieten van een Heineken biertje, met of zonder alcohol, op onder andere Vakantiebeurs, Beurs Eigen Huis, BouwBeurs, MOTORbeurs Utrecht en tijdens theatervoorstellingen en congressen in het Beatrix Theater.

Ontmoeten, proosten en successen vieren

Sinds 2019 werken Heineken Nederland en Jaarbeurs nauw samen om bezoekers de ultieme evenementenervaring te bieden. Beide organisaties hebben hetzelfde doel: het samenbrengen van mensen om unieke ervaringen te beleven. Dit uit zich de komende jaren niet alleen in een samenwerking tijdens beurzen en evenementen, maar ook in activiteiten zoals een Heineken Afterwork borrel en de samenwerking op de indoor padelbaan bij Jaarbeurs.

\Els Dijkhuizen, marketingdirecteur Heineken Nederland: “Wij zijn ontzettend trots dat we de jarenlange samenwerking tussen Jaarbeurs en Heineken Nederland verlengen en uitbreiden. Een samenwerking met een gouden randje want we streven hetzelfde na; ontmoeten, verbinden, samen proosten en successen vieren zijn ons op het lijf geschreven. We kijken er dan ook naar uit om samen in Jaarbeurs unieke momenten te beleven met een goed glas Heineken bier in de hand.”

Maximale beleving voor 2,3 miljoen bezoekers

Heineken Nederland en Jaarbeurs zetten de komende jaren volop in op maximale beleving voor de 2,3 miljoen bezoekers die Jaarbeurs jaarlijks ontvangt.

Herman Mantel, chief commercial officer Koninklijke Jaarbeurs, is verheugd met de verstevigde samenwerking en de meerjarige verlenging hiervan: “Heineken Nederland is een betrokken en betrouwbare partij. Of het nu gaat om grote beurzen, geweldige concerten of unieke zakelijke events, wij zorgen er samen voor dat elke ontmoeting net dat beetje extra krijgt. De komende jaren zet Heineken Nederland nog steviger in op verantwoord alcoholgebruik op evenementen, onder meer door de promotie en de beschikbaarheid van verschillende alcoholvrije bieren, waaronder Heineken 0.0 bier. Bij Jaarbeurs omarmen we dit volop. Ik kijk ernaar uit om onze bezoekers de maximale beleving te bieden en proost op de gouden samenwerking met Heineken.”

Met deze vernieuwde samenwerking leggen beide partijen de basis voor een toekomst vol vernieuwing, beleving en onvergetelijke momenten voor bezoekers van Jaarbeurs.
   


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief