Brand events
Asda zet in Londen een dag een kerstboom neer die alleen oplicht als je in de microfoon kerstliedjes van de Canadese crooner Michael Bublé zingt.
De Britse supermarkt wil met deze ‘karaokekerstboom’ mensen alvast warm laten lopen voor kerstmis. De boom is gemaakt met behulp van geavanceerde technologie die kan detecteren wanneer iemand een kersthit van de Canadese artiest in de bijbehorende microfoon zingt. Onmiddellijk wordt dan meer dan 300 meter aan verlichting in de boom geactiveerd.
Asda plaatst de kerstboom op Kings Cross Station in Londen. Daar staat hij slechts een dag zal staan: op 16 november, van 10.00 tot 19.00 uur. In ruil voor hun muzikale inzet beloont Asda deelnemers met gratis kerstcadeautjes uit de eigen schappen.
Michael Bublé ging eerder een samenwerking aan met Asda en de activatie met de kerstboom is een onderdeel van de nieuwe campagne. Ook is Bublé te zien in een reclamespot als een overijverige chief quality officer die alleen de allerbeste kwaliteit wil in de supermarkt.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.