Company events, LiveWire
De drie ondernemers achter Daymakers Group (het moederbedrijf van D&B Eventmarketing en FX Agency) zijn verheugd om aan te kondigen dat Ilke van der Mark Commercieel Directeur wordt van Daymakers. Daarmee zal ze het commerciële team van D&B en FX gaan aansturen en bijdragen aan de missie van de live en digital experience groep: ‘Leave no one behind’.
Vorig jaar bundelden D&B Eventmarketing en FX Agency de krachten omdat zij geloven in de combinatie van de onmiskenbare impact van live en de meeslepende kracht van digitaal.
“De laatste jaren zagen we bij beide bureaus dat er zoveel meer potentie is in bereik en effect als je live belevenissen en digitale technologieën elkaar laat versterken. Je haalt veel meer uit je investering en bereikt veel meer mensen door een digitale ‘laag’ aan je campagne toe te voegen. Zeker in deze tijd waarin mensen steeds meer op afstand werken, zuinig omgaan met hun tijd en ook graag zelf bepalen op welke momenten ze bepaalde content tot zich willen nemen. De mix van beide disciplines zal de komende jaren in hoog tempo toenemen”. Aldus Niels Janssen, Chief Creative Officer van Daymakers Group.
Daymakers Group is een unieke combinatie in de markt. Twee gerenommeerde agencies hebben vorig jaar de handen ineen geslagen om te streven naar een nieuwe standaard in het experiential marketing en live communicatievak: 100% betrokkenheid én bereik.
Peter Zijlstra, Chief Operating Officer bij Daymakers Group: “We weten allemaal dat het samengaan van twee bedrijven veel aandacht en tijd vergt. Om ook intern ‘leave no one behind’ waar te maken hebben we gekozen voor een weloverwogen cultuurtraject. Komend jaar zomer zullen beide bureaus naar één kantoor in Utrecht verhuizen, de zoektocht is inmiddels gestart. Daarbij werken de verschillende disciplines van de bedrijven inmiddels intensief met elkaar samen aan opdrachten voor bijvoorbeeld Google, E.ON, Cosun, Lely en Salesforce. Een volgende stap was het commerciële team samen te voegen, bij de opdrachtgevers begint het immers”.
Met Ilke van der Mark komt er een uiterst ervaren en bevlogen ‘daymaker’ bij de groep. Ze werkt al sinds 2002 in diverse eventmarketing functies, waarbij haar laatste wapenfeit CCO bij effectgroep* was. Maar ook aan klantzijde deed ze veel ervaring op, waaronder als senior marketing communicatie bij Baker Tilly. In haar eerdere carrière werkte Ilke al 2 jaar bij D&B in een commerciële rol.
“Voor mij komt nu alles bij elkaar”, aldus Ilke, “Mijn werkplezier zit in campagnes creëren die opdrachtgevers ondersteunen bij hun strategie, plannen en transformaties. Ook ik zag de laatste jaren in dat de oplossing niet meer alleen bij live of alleen bij digital ligt. Hoe tof dat ik nu bij een organisatie kom te werken die alles op dat gebied vanuit één huis kan aanbieden. Aan die ambitie wil ik graag bijdragen. De eerste gesprekken die ik gevoerd heb met de MT’s en het commerciële team smaken naar heel veel meer!”
D&B Eventmarketing en FX Agency zien al langer dat evenementen en experiences een essentieel onderdeel zijn van de communicatie- en marketingstrategie van merken. Om in te spelen op deze groeiende behoefte bieden ze nu als groep de complete mix aan van communicatiestrategie, campagnes, creatieve content én live- en digitale experiences. De nieuwe groep wil met deze totaalaanpak mensen en merken gedurende het hele jaar betekenisvol verbinden met belevingen en interacties die mensen raken en in beweging brengen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.