Beurzen
Op 20 mei aanstaande organiseert HSMAI in samenwerking met Hands-On Advies ‘Love @ First site – Meet your (customers) world online’. De programma-inhoud is nog gedeeltelijk een verrassing, ook voor de organisatie. De leden en genodigden bepalen namelijk mede de onderwerpen. Vast staat dat het congres in het teken zal staan van de meest recente ontwikkelingen online, waarbij directe toepasbaarheid leidend is.Uniek
“Er is zoveel gaande op dit gebied, dat we niet ‘alles’ kunnen behandelen. Daarom laten we de keuze aan onze leden; de deelnemers bepalen de inhoud”, aldus Hans Poortvliet, Managing Director HSMAI Nederland. Vorige week hebben alle leden van HSMAI Nederland en Hands-On Nieuwsbrief abonnees een e-mail ontvangen met daarin een aantal mogelijke topics waarop ‘gestemd’ kan worden. Hans Poortvliet: “Wij (HSMAI) zijn heel benieuwd naar de reacties en natuurlijk hoe dit uitpakt tijdens het congres. Ook voor ons is deze aanpak een eerste keer.” De eerste input stroomde direct na het verzenden van de e-mail al binnen.
Programma-indicatie
Op basis van de eerste reacties is duidelijk dat tijdens het congres o.a. zal worden stilgestaan bij diverse ICT, SEO- en Webtoepassingen en Social Media ontwikkelingen die zich binnen het HSMAI vakgebied (Sales, Marketing & Communicatie) afspelen. Mogelijke seminartitels zijn o.a.: Google Analytics; Affiliate marketing – geld verdienen met je website; Website CMS; Search Engine Optimisation (SEO); E-mail Marketing; en Social Networks & New Media.
HSMAI
HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatie- professionals in de gastvrijheidindustrie. Meer informatie: www.hsmai.nl
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.