LiveWire, Festivals

Eventix en Spotify gaan samenwerken rondom promotie van evenementen

1 Spotify 960x640

Ticketprovider Eventix gaat een strategische samenwerking aan met muziekstreamingplatform Spotify. Dankzij een directe koppeling kunnen organisatoren hun evenementen via Eventix op Spotify promoten. Dit betekent dat evenementen zichtbaar worden op artiestenpagina’s en onder specifieke nummers, waardoor fans eenvoudig via Spotify tickets kunnen kopen van shows en evenementen waar hun favoriete artiesten zullen optreden.

Spotify heeft een groot bereik met miljoenen gebruikers die dagelijks hun favoriete artiesten streamen. Met deze samenwerking wil Eventix de zichtbaarheid van live-evenementen vergroten en ze direct onder de aandacht brengen bij de juiste fans. De evenementen die op Spotify verschijnen, worden gekoppeld aan Eventix-ticketshops, waardoor het eenvoudig is om vanuit een luistersessie direct een ticket te kopen van een optreden.

Carrousel

 Promoten van je evenement

Joost Aanen, CEO van Eventix: "We zijn verheugd om met Spotify samen te werken en deze oplossing aan te bieden aan zowel onze evenementorganisatoren als muziekliefhebbers. Deze samenwerking is een belangrijke stap om de kloof tussen artiesten en hun publiek te dichten. Het draait allemaal om het promoten van je evenementen daar waar de fans zijn, en er is geen betere plek dan Spotify, waar mensen dagelijks muziek beluisteren." 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief