Beurzen

EvenementContact is volwassen

Met 188 standhouders en circa 2.200 bezoekers kijkt de organisatie van EvenementContact terug op een geslaagde beurs. Aangezien de tweede editie van de beurs qua standhouders teleurstellend was, hebben organisatoren Joris Bots en Arjen Lemstra er alles aan gedaan om de derde editie op 15 februari wel op alle vlakken te laten slagen. En met succes. Met name de teruggang naar een dag, de centrale locatie (Amstelhal in Amsterdam) en de heldere propositie werden gewaardeerd.
Uit alle reacties werden een aantal plussen en minnen geventileerd. Bots: "Binnenkort zullen bezoekers als standhouders een uitnodiging van Narrowminds ontvangen om mee te doen aan een kort onderzoek over de beurs EvenementContact. Wij hopen dat iedereen hier aan mee wil werken, zodat wij ons evenement volgend jaar weer kunnen verbeteren. Een aantal ”minnen” waar we nu al mee aan de slag kunnen, zijn de te hoge temperatuur in de hal, de verwarring rondom Amstelhal RAI en Amstelhal Borchland – onze excuses aan bezoekers die eerst bij de RAI zijn geweest. Volgend jaar zal het ticket duidelijker de locatie aangeven – en de slechte tot geen internetverbinding. We vinden het zeer vervelend dat we deze belofte niet hebben kunnen waarmaken."

Lemstra: "Gelukkig waren er ook plussen. Uit navraag bleek dat er veel positieve zakelijk contacten zijn gelegd tussen bezoekers en standhouders, maar ook tussen standhouders onderling. Er waren complimenten over de eenheid in stands, het open karakter en de uitstraling van de beurs. En ook op de extra activiteiten zoals een workshop Champagne, de Coverstudio en de Stille Disco kregen we leuke reacties."

Alle plussen en minnen bij elkaar opgeteld en afgetrokken, heeft de organisatie de volgende conclusie getrokken: EvenementContact wordt volgend jaar vervolgd. Bots: "Datum en locatie zijn nog niet bekend. Maar we krijgen nu al standaanvragen voor volgend jaar. Standhouders zullen binnenkort een mail ontvangen met een speciale ”early bird” aanbieding.

www.evenementcontact.nl


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Subscribe to our newsletter now