Festivals
Festival Eurosonic Noorderslag (ESNS) en sponsor Heineken gaan langer met elkaar door. Ook is een meerjarige samenwerking met Earproof afgesloten.
ESNS en Heineken werken al veel jaren samen. Het popfestival in Groningen dat elk jaar in januari plaatsvindt, heeft zo'n 350 opkomende artiesten en ruim veertigduizend muziekliefhebbers en vierduizend professionals uit de muziekindustrie komen erop af. Het draait bij ESNS om de kwaliteit en dat sluit volgens de bierbrouwer aan bij het DNA van Heineken.
Heineken zet zich naast de verschillende bieren die het merk biedt tijdens ESNS ook in met sponsoring van onderdelen. Ook spreekt marketingdirecteur Els Dijkhuizen tijdens de komende editie.
ESNS heeft ook een meerjarige samenwerking met Earproof afgesloten. Earproof is een toonaangevende partij in gehoorbescherming en presenteert met ‘een educatief businessmodel’ zijn producten op festivals, in clubs en op conservatoria.
"Met deze overeenkomst geven we samen nog meer aandacht aan de noodzaak om het gehoor optimaal te beschermen zodat je kunt blijven genieten van wat de entertainmentindustrie te bieden heeft", zegt Peter van Galen van Earproof.
ESNS is van 17 tot en met 19 januari.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.