LiveWire
Els Dijkhuizen, voorheen marketingdirecteur bij Heineken Nederland, is per januari 2025 Global Communicatie Directeur Heineken Sponsorships geworden. In haar nieuwe functie wordt ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de entertainment- en engagementplatforms die gekoppeld zijn aan de wereldwijde sponsorships van Heineken.
Dijkhuizen werkt vanuit het Global Heineken Brand & Quality Socializing team. 'In deze internationale rol mag ik voor het Heineken de global sponsorships verder ontwikkelen en het entertainmentplatform met ambassadeurs uitbouwen', laat Dijkhuizen op LinkedIn weten.
'Het waren intense en mooie jaren waarin ik samen met fantastische collega’s en partners heb mogen bijdragen aan bijzondere projecten', kijkt Dijkhuizen terug. 'Voor mij staat creativiteit centraal in marketing: “Creativity is intelligence having fun” – Einstein. En fun was het zeker!'
Jan Bosselaers is per 1 januari de opvolger van Dijkhuizen als Marketing Directeur Heineken Nederland.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.