LiveWire
Jan Bosselaers wordt per 1 januari Marketing Directeur Heineken Nederland en volgt hiermee Els Dijkhuizen op. De afgelopen vier jaar was hij marketingdirecteur van Heineken Italië.
Onder Bosselaers' leiding is het portfolio van Heineken Italië versterkt, met daarin merken als Ichnusa, Birra Messina, Birra Moretti en Heineken. Hij begon in 2016 bij het concern als manager marketing bij Alken-Maes, waar hij de herpositionering van Cristal Alken & Maes leidde en het portfolio versterkte buiten pils. Onder meer door een sterke groei van Desperados en de herlancering van Hapkin en Mort Subite als onderscheidende ambachtelijke bieren.
Els Dijkhuizen wordt per 1 januari 2025 benoemd als global director Sponsorships Communication in het Global Heineken Brand & Quality Socializing team. In haar nieuwe functie wordt ze verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de entertainment- en engagementplatforms die gekoppeld zijn aan de wereldwijde sponsorships van Heineken
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.