LiveWire, Brand events
Dirk Lubbers (DLCheers) en Rinco van Rijn (Discover Projects) bundelen hun krachten in Phygital X, een gefaseerde aanpak voor het opzetten of herinrichten van brand experience centers voor B2B bedrijven.
Dirk Lubbers is voormalig directeur van de Heineken Experience in Amsterdam en heeft ruime ervaring in leisure en hospitality/ Rinco van Rijn is event strateeg en B2B livecommunicatie-expert met jarenlange ervaring in het realiseren van resultaatgedreven zakelijke evenementen, beurzen en sponsoring met strategische impact.
Beide geloven in het onderscheidend vermogen van brand experience centers. Door hun gecombineerde ervaring hebben ze alle disciplines in huis om onze opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren of herinrichten van brand experience centers.
B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Een belangrijk streven, want een sterk merk geniet merkvoorkeur en loyaliteit én heeft binding met de doelgroep. Maar door de opkomst van digital marketing en een overvloed aan informatie is het een steeds grotere uitdaging om je als merk te onderscheiden en op te vallen.
Een eigen brand experience center kan daarin het verschil maken. Een brand experience center is een krachtig instrument om in je eigen omgeving direct in gesprek te komen met klanten, prospects, personeel, media, investeerders en andere belangrijke stakeholders die je graag tot ambassadeur van je bedrijf maakt.
Met succesvolle projecten, zoals de Heineken Experience, LEGO Brand House Billund en het World Food Experience Center, toont Phygital X een bewezen staat van dienst, gedragen door de expertise van Dirk Lubbers (DLCheers) en Rinco van Rijn (Discover Projects).
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.