Company events, LiveWire
Het experience-marketingbureau Daymakers heeft vier internationale prijzen gewonnen bij de prestigieuze Global Eventex Awards. Met drie spraakmakende projecten voor Royal Cosun, DPG Media en Vredestein Tyres wist het bureau de internationale jury te overtuigen op het gebied van creativiteit, impact en uitvoering.
De Global Eventex Awards, sinds 2009 een toonaangevende onderscheiding in de evenementenbranche, ontvingen dit jaar meer dan 1.239 inzendingen uit 59 landen. De prijzen worden wereldwijd gezien als de hoogste erkenning voor live experiences, eventmarketing en brand-activaties. De winnaars worden gekozen door een internationale vakjury van experts.
Carrousel
Voor de opening van Mediavaert, het nieuwe hoofdkantoor van DPG Media, ontwikkelde Daymakers een event waarin technologie, beleving en storytelling centraal stonden. Met 2.000 medewerkers als publiek en het DPG-verhaal als rode draad, prees de jury vooral de strategische inzet van de ruimte, die zowel de functie van het gebouw als de DPG-cultuur versterkte. Dit project werd bekroond met goud in de categorie Event Storytelling en zilver in Community Engagement.
Het 125-jarig jubileum van Royal Cosun werd gevierd met een groots festival voor medewerkers, families en de lokale gemeenschap. De jury roemde de manier waarop verschillende doelgroepen werden samengebracht en bekroonde de campagne in de categorie Employee Engagement Event.
De lancering van de Vredestein Ultrac Pro, georganiseerd in Sevilla samen met Apollo Tyres, draaide om performance, innovatie en merkimpact. De jury sprak van een overtuigende merkervaring die de kracht van het product voelbaar maakte. Deze case werd bekroond in de categorie Product Launch.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.