Congressen
Flevoland is per 1 juli in het bezit van een congresbureau. Congresbureau Flevoland richt zich op de organisatie van bijeenkomsten voor de zakelijke markt in Flevoland. Rinkje Tromp – directeur van Toerisme Flevoland – heeft het initiatief officieel gedoopt. Dit deed ze door op één van Flevolands meest kenmerkende plekken, het logo te dopen met champagne.
Congresbureau Flevoland ontzorgt bij het organiseren van congressen, seminars en andere allerhande zakelijke bijeenkomsten, vertellen projectmanagers Petra Zwaan en Monique Bakker.
"Naast voldoende aandacht voor het aantal personen, lunch, diner, overnachting, administratie, registratie, vervoer, enzovoort, voegen wij nog een andere factor toe: plezier! Dit plezier uit zich in het plezier dat we zelf hebben in het organiseren van het congres, maar nog meer in het plezier wat de bezoeker van het congres behoort te hebben”, aldus Bakker.
Petra Zwaan: “Een congres is vaak een leerzame en inspirerende bijeenkomst, waar ook ontspanning en plezier centraal staan. Deze dragen er immers aan bij dat men vol energie en overgave aan het congres kan deelnemen. Flevoland is centraal in Nederland en biedt volop kansen voor de zakelijke markt”.
Rinkje Tromp memoreerde dat ‘het merk Flevoland’ elke dag iets nieuws biedt. “Dit kunnen grote dingen zijn, maar juist ook kleine verrassende, opmerkelijke zaken. In Flevoland is dit allemaal te vinden en dit maakt het bezoek altijd een buitengewoon avontuur. Flevoland is dynamisch, er is altijd wel wat anders te beleven en iedere beleving is anders. Je proeft in Flevoland de passie en dat proef ik bij de mensen achter Congresbureau Flevoland ook. Toerisme Flevoland richt zich primair op de consumentenmarkt. Het is goed dat de zakelijke markt nu ook actief wordt benaderd”, aldus Tromp.
Congresbureau Flevoland assisteert bij de organisatie van congres, seminar of andere zakelijke bijeenkomst. Het kan de complete organisatie van een congres uitvoeren, maar ook een onderdeel verzorgen. Bijvoorbeeld met een volledige geautomatiseerde registratiemodule, met locatiescouting, fondsenwerving of specifiek met een verrassend inhoudelijk voorstel.
In het logo van het congresbureau is de kiekendief verwerkt. “Voor de Flevolandse Kiekendief is het typerend dat ze de vingertoppen van hun vleugels omhoog houden. Voor Congresbureau Flevoland is het typerend dat we altijd onze ‘voelsprieten’ uit hebben staan om nieuwe ontwikkelingen in de provincie te signaleren", verklaart Monique Bakker.
www.congresbureauflevoland.nl
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.