Festivals
Bol is komende jaren De Festivalwinkel van Lowlands. Tijdens het festival is de winkel 24 uur per dag open op het terrein met een festivalassortiment.
Bol biedt een nieuwe pre-order- en pick-up-service aan. Bezoekers kunnen al hun kampeer- en festivalbenodigdheden van tevoren bestellen en ter plekke in De Festivalwinkel afhalen. Verder wordt de festivalwebshop lowlands.bol.com (ook in app-versie).
Marketing Director Fiona Vanderbroeck van bol zegt dat er een breed festivalassortiment is geselecteerd. 'Zoals herbruikbaar campingservies en handige schaduwdoeken in plaats van partytenten die slechts een festival meegaan. Met onze nieuwe pick-up service willen we daarnaast extra gemak bieden voor alle 65.000 Lowlands bezoekers.'
De Festivalwinkel is een samenwerking tussen bol, Mojo en creative marketing agency Playground.
Hema was de afgelopen zeventien jaar de Lowlands-festivalwinkel. Volgens Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg liep het contract van Hema af en kwam Bol in beeld.
Naast Bol zijn ook andere merken actief op Lowlands met activaties. Zo biedt Hornbach bezoekers bagagewagens en Ikea komt met Drömland: een gigantische slaapkamer waar bezoekers kunnen uitrusten en opladen. Drömland is van 16 tot en met 18 augustus te vinden op Planet Paradise.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.