Festivals, Concerten, LiveWire
AEG en American Express hebben hun meer dan twintig jaar oude internationale samenwerking verlengd met een nieuwe meerjarige overeenkomst. Daarmee blijft American Express de officiële betaalpartner van ruim veertig AEG-locaties en -evenementen op vier continenten, waaronder grote concertzalen, festivals, sportarena’s en ticketingplatforms.
Het in 2003 gestarte partnerschap is inmiddels het grootste jaarlijkse samenwerkingsverband van AEG en vormt een belangrijke pijler onder het wereldwijde muziek- en entertainmentplatform van American Express. De verlenging moet zowel bestaande programma’s versterken als nieuwe initiatieven mogelijk maken, met een focus op digitale beleving, innovatie en extra waarde voor bezoekers.
Voor kaarthouders van American Express betekent dit dat zij exclusieve voordelen blijven houden, zoals toegang tot voorverkoop, speciale concerten en evenementen, unieke merchandise en extra privileges bij toppodia als Crypto.com Arena (Los Angeles), The O2 (Londen), Uber Arena (Berlijn) en Dignity Health Sports Park (Californië).
Volgens beide partijen is de verlenging een stap om in te spelen op veranderende bezoekersverwachtingen en technologische ontwikkelingen in de live-industrie.
“AEG is een van onze meest vertrouwde en strategische partners. Samen hebben we iets bijzonders opgebouwd: muziek, sport en entertainment tot leven brengen op een manier die persoonlijk en onvergetelijk is,” zegt Elizabeth Rutledge, Chief Marketing Officer van American Express.
Door onze samenwerking bouwen we aan een systeem voor fans waarin waarde centraal staat,” aldus Todd Goldstein, Chief Revenue Officer van AEG.
“Amex is meer dan een partner – ze zijn mede-architect van de toekomst van live entertainment,” voegt Russell Silvers, President en COO van AEG Global Partnerships, toe.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.