LiveWire, Beurzen, Congressen
Advanced Fair/Two cents Benelux is een communicatiebureau met meer dan 25 jaar ervaring in de bouw-, lifestyle- en interieursector en organisator van congressen, beurzen en evenementen. Het kondigt met trots de strategische overname aan van Ogilvy HealthCare Brussels, een toonaangevend bureau gespecialiseerd in communicatie en marketing voor de gezondheidszorgsector.
"Deze overname stelt ons in staat om onze klanten een nog breder en diepgaander aanbod te bieden, waarbij we de expertise van Ogilvy HealthCare Brussels combineren met onze jarenlange ervaring in persrelaties, eventorganisatie en ondersteuning van beurzen en congressen", aldus Frédéric François, Managing Partner bij Advanced Fair/Two cents.
Het uitgebreide aanbod omvat onder andere strategie- en conceptontwikkeling, creative design, content marketing, digital paid media, brand activation, media-aankoop en marktonderzoek.
Ogilvy HealthCare Brussels brengt meer dan 20 jaar ervaring in de gezondheidszorg-communicatie mee, met een focus op pharmaceuticals (voorgeschreven medicatie), biotech (medisch onderzoek en apparatuur), OTC (niet-voorgeschreven medicatie) en healthcare stakeholders (zoals gezondheidsorganisaties en beroepsverenigingen). Enkele grote namen zoals GSK, Grünenthal en Eli Lilly behoren tot het klantenportfolio.
Dankzij de overname versterkt het bureau haar positie als one-stop agency in de Benelux en is het nog beter gepositioneerd om zowel bestaande als nieuwe klanten uit diverse sectoren volop te ondersteunen in hun groei.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.