LiveWire
Advanced Fair Nederland, het exhibition management & consultancy bedrijf opgericht door Pieter Simons (ex Jaarbeurs, Easyfairs en Ahoy) en Frederic Francois (B) heeft haar activiteiten en dienstverlening onlangs uitgebreid met PR en communicatie diensten & advies en salestrainingen.
Daartoe heeft Advanced Fair het label Two Cents Agency Nederland geintroduceerd dat zich richt op communicatie strategie, content & PR en digital & campaign én heeft het een samenwerkingsovereenkomst voor de Benelux afgesloten met TheExhibitionGuy.com van salestrainer en consultant Stephan Murtagh (Ir) .
Dochterbedrijf Two cents was al langer actief in Belgie voor een trouwe en loyale clientbase en breidt nu uit naar Nederland. Het communicatiebureau is exclusief PRGN member voor de Benelux. Murtagh is een internationaal erkend salestrainer en exhibition coach voor standhouders zowel als salesteams van organisers.
De groep, met vestigingen in Nederland en Belgie, biedt met ingang van dit boekjaar zo een compleet pakket van modulair afneembare diensten aan op het gebied van interim event/beursmanagement, beurslogistiek, exposantenbegeleiding, sales coaching & training, marketing & communicatie advies, association management, marktresearch, concept development en strategisch advies (incl M&A). En richt zich daarbij op beurs en eventorganisatoren, branche- en beroepsverenigingen, mediapartijen en ondernemers.
Advanced Fair, bundelt 30+ jaar ervaring in (inter)nationale beurzen en evenementen in Nederland en Belgie en is sinds 2001 actief voor klanten/projecten als Fisa, Batibouw, Vakantiesalon, BCCMA, Mobicar, Eurasco, Fedagrim, Agribex, Laborama, Papershow en Seafood Global alsmede Easyfairs, Jaarbeurs, Rai, Promedia, Mediavakman en OGZ in Nederland.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.