Rotterdam Ahoy heeft het drankmerk Stëlz toegevoegd aan het assortiment, waarmee het evenementencomplex inspeelt op de groeiende vraag naar lichte, verfrissende alcoholische dranken zoals hard seltzers en hard teas. Het partnerschap, dat deze maand werd aangekondigd, omvat ook gezamenlijke merkactivaties op locatie.
De bezoekers van Pinkpop hebben massaal gekozen voor Brand Lichte Weizen als het officiële festivalbier voor editie 2025. Tijdens een publieksverkiezing, waarin vier verschillende speciaalbieren van Brand werden voorgesteld, kwam de frisse, zomerse Weizen met een alcoholpercentage van 4,5 procent als duidelijke favoriet uit de bus.
Wereldwijd wordt steeds meer ‘no & low’ gedronken. Het aanbod in alcoholarme en alcoholvrije drankjes neemt evenredig toe, maar maakt het er voor congres- en beurslocaties en evenementorganisaties niet eenvoudiger op. ‘Je wilt niet met de voorraad blijven zitten.’
Vanaf volgend seizoen is PLUS Official Partner van de VriendenLoterij Eredivisie. De nieuwe samenwerking gaat in vanaf het seizoen 2025/’26 en kent een looptijd van vier seizoenen tot en met de zomer van 2029.
De vierdejaarsstudenten aan de Hotel Management School Maastricht spraken voor hun project Rethink Food & Venue Laurien Kok die op hun school Facility Management doceert en expert circulaire economie is. Er is nog een lange weg te gaan volgens haar om tot een duurzaam voedselsysteem te komen.
Vier vierdejaarsstudenten aan de Hotel Management School Maastricht gaan in een serie in gesprek met foodexperts over de catering van het congrescentrum van de toekomst. Deze week Peter Scholte, chef-kok van Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht.
Vier vierdejaarsstudenten aan de Hotel Management School Maastricht gaan in een serie in gesprek met foodexperts over de catering van het congrescentrum van de toekomst. Deze week CEO Joris Levens van Levens-Middleby, gespecialiseerd in grootkeukenapparatuur.
Vier vierdejaarsstudenten aan de Hotel Management School Maastricht gaan in een serie in gesprek met foodexperts over de catering van het congrescentrum van de toekomst. Deze week Kimberley van der Heijden, gedragswetenschapper en docent en researcher consumentenpsychologie aan de Hotel Management School in Maastricht.