Zo organiseer je een productlancering met impact in de vernieuwde Midden Nederland Hallen

1. Hoofdvisual

Buzz op de socials. Publiciteit in (vak)media. Jouw nieuwe product, platform, programma of dienst moet het gesprek van de dag zijn na de lancering. Launch to impress dus. En waar doe je dat beter dan in dé locatie met grensverleggende mogelijkheden om het hoofd én hart van jouw doelgroep te raken? Ontdek de 3 werelden van de vernieuwde Midden Nederland Hallen!

Wat dacht je bijvoorbeeld van een lancering in de nieuwste theaterhal van Nederland? Met maar liefst 85 meter lengte, 75 meter breedte en 21 meter hoogte biedt deze hal ongekende ruimte! Jouw visuals en video’s spatten van reusachtige, mobiele LED-walls, en via koptelefoons ervaren journalisten, dealers of relaties een meeslepende 3D-geluidsbeleving.

Maak impact met 5 unieke settings 

Wat deze hal écht uniek maakt? De ongeëvenaarde flexibiliteit, gecombineerd met 8 veelzijdige tribunes! Met één druk op de knop kun je de ruimte omtoveren van een klassieke theateropstelling naar een levendige lagerhuisopstelling. Of stel je een productlancering voor in een dynamische sportpaleis-setting, met aan weerszijden van het podium twee tribunes. Liever een wat informelere setting? Ga dan voor onze taart-setup, waar alle 8 tribunes het podium omringen en jouw product letterlijk in het middelpunt van de belangstelling staat! Heb je juist extra ruimte nodig? Plaats de tribunes langs de zijkant en creëer een royale setting voor bijvoorbeeld een beurs. Wat je idee ook is, jouw product of dienst krijgt hier alle aandacht.

Van high-tech tot beauty productlanceringen

Zo’n sportpaleis-setting is bijvoorbeeld ideaal voor de launch van high-tech producten, zoals de introductie van een nieuwe smartphone of de release van een softwareplatform. Maar ook voor de lancering van nieuwe beautyproducten is het ideaal wanneer je bezoekers dichtbij en rond het podium zitten. Het geeft je unieke mogelijkheden voor demo’s!

Catwalk voor een fashion of automotive lancering

Voor de introductie van een nieuwe modecollectie is een opstelling met tribunes tegenover elkaar ideaal. Creer er een mega-catwalk tussen en je hebt een stijlvol decor voor een fashion-event. Of maak er een drive lane van en laat auto’s, trucks of landbouwvoertuigen die tussen de tribunes doorrijden tijdens een automotive productlancering!

Twee extra werelden: Evenementenkas & Evenementenhal

Naast de Theaterhal zijn er nog twee andere werelden voor productlanceringen in de Midden Nederland Hallen. De hoge en lichte Evenementenkas biedt je een transparante, natuurlijke setting. Je kunt hier bijvoorbeeld op een perfecte manier nieuwe foodconcepten of duurzaamheidsoplossingen introduceren. En dan is er ook nog de industriële Evenementenhal. Deze wereld leent zich perfect voor de introductie van kennisintensieve producten, diensten of programma’s. Denk bijvoorbeeld aan de kick-off van een nieuwe (beleids)programma of de presentatie van een nieuwe strategie. Na een plenaire start kun je in de subruimtes van deze hal gericht context of verdiepende informatie geven aan gasten. 

Bouw een verhaal op tijdens je productlancering

Want het geheim van een succesvolle lancering? Neem je publiek mee in een verhaal. Laat ze horen, zien en voelen tegelijk. Dompel ze onder, verras ze. Versnel en vertraag, creëer een rollercoaster van indrukken in de aanloop naar de ultieme climax: de presentatie van jouw nieuwe product of dienst! 

Altijd een duurzame keuze

Voor welke wereld je ook kiest, jouw productlancering heeft altijd een minimale footprint. Met 5000 zonnepanelen en warmte- en koudeopslag is de Midden Nederland Hallen namelijk een energieneutrale locatie. Verder is alle techniek, meubilair, aankleding en catering al aanwezig. Dat scheelt veel transport en dus CO2-uitstoot. 

Je vindt de Midden Nederland Hallen in Barneveld, direct aan de A30. Perfect bereikbaar vanuit heel Nederland!

Carrousel

 

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief