Company events, Festivals
Zilveren Kruis is een campagne begonnen om Nederlanders te wijzen op het belang van zonbescherming en het voorkomen van huidkanker.
Dat doet de verzekeraar onder meer met het uitdelen van shotjes minerale zonnebrandcrème en het plaatsen van 'smeerpalen'.
Het verzekeringsmerk wil inspringen op het feit dat huidkanker niet alleen de snelst toenemende vorm van kanker is, maar ook veruit de meest voorkomende: een op de vijf Nederlanders krijgt ermee te maken, In 95 procent van de gevallen is het goed te voorkomen door bescherming tegen de zon.
Naast onder meer digitale en out-of-home campagnes is Zilveren Kruis activaties gestart op terrassen. In samenwerking met Tenue Soleil zijn er speciale shotjes minerale zonnebrandcrème ontwikkeld, die momenteel worden verspreid op terrassen door heel Nederland. Ook werkt de verzekeraar samen met 3WO horecagroep in Amsterdam.
Zilveren Kruis plaatst dit jaar ruim 120 smeerpalen door het hele land, op festivals en evenementen, waar gratis zonnebrandcrème beschikbaar zal zijn.
De campagne kwam tot stand in samenwerking met bureau Natwerk.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.