Beurzen
The Show Must Go On. Dat was het thema van de derde uitreiking van de Nationale ExpoJaarprijzen.
De Nationale ExpoJaarprijzen werden op 9 december 2009 uitgereikt tijdens een bijzonder feestelijke avond in het RAI Elicium te Amsterdam. Naast de vier bekende categorieën werd een Special Category Award toegewezen.
De onafhankelijke en deskundige jury heeft een groot aantal kwalitatief goede inzendingen bekeken en de meest succesvolle bekroond met de inmiddels felbegeerde Nationale ExpoJaarprijs. Dit zijn de winnaars van de Nationale ExpoJaarprijs 2009.
Beste beurs- of eventconcept business-to-business
InfraTech 2009, Ahoy Rotterdam
Andere genomineerden in deze categorie: geen
Beste beurs- of eventconcept business-to-consumer
Art Amsterdam 2009: SOLO, Amsterdam RAI
Andere genomineerden in deze categorie: ABN Amro World Tennis Tournament en AutoRAI 2009
Beste beurs- of eventdeelname business-to-business
Centric op Overheid & ICT 2009, Jaarbeurs Utrecht
Andere genomineerden in deze categorie: Gemeente Almere en Sedus
Beste beurs- of eventdeelname business-to-consumer
Koninklijke Landmacht op de Huishoudbeurs 2009, Amsterdam RAI
Andere genomineerden in deze categorie: Fundeon
“Special Category”
In 2009 is deze speciale prijs uitgereikt aan PINC ,een conferentie die als onderwerp People, Ideas, Nature and Creativity heeft. PINC bevat thema´s die de hartslag zijn van een unieke bijeenkomst die een keer per jaar gehouden wordt. PINC wordt georganiseerd door een team professionals onder leiding van Peter van Lindonk.
Andere genomineerden in deze categorie: geen
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.