Congressen
Voor wie meer informatie zoekt over hoe in de meeting industrie om te gaan met de COVID-19-uitbraak, die kan onder meer deelnemen aan webinars die worden aangeboden door diverse vakverenigingen.
MPI International biedt met haar Coronavirus Dialogue Series een doorlopende reeks virtuele gesprekken en discussies over COVID-19. Onder begeleiding van experts wordt gesproken over hoe je bedrijfscontinuïteit en communicatie met belanghebbenden en deelnemers kunt garanderen.
Het eerstvolgende seminar staat gepland op maandag 16 maart van 17:00 – 18:00 uur met als topic Crisiscommunicatie. Voor dit gratis seminar dien je je vooraf te registreren.
Op 30 maart volgt in de seminarserie van MPI de virtuele bijeenkomst ‘Building a Lean & Agile Business. It’s not too late!’. Dit seminar is van 18:00 – 19:00 uur. Voorregistreren kan hier.
ICCA heeft haar corona-webinar op 25 maart van 14: 00-17:00. Vergezeld door wereldwijde experts zal een open discussie worden gevoerd over de uitdagingen waarmee onze sector wordt geconfronteerd vanwege de corona-pandemie. Registratie is niet vereist.
De vakvereniging werkt nog aan het uitwerken van het volledige programma en hebben de volgende onderwerpen en sprekers al bevestigd:
Crisiscommunicatie: Tina Altieri, Media Australasia Xchange (MAX)
Contracten: juridische kwesties, contracten en verzekeringen versus langdurige zakelijke partnerschappen
Associatieperspectief: Leslie Zeck, internationale en Amerikaanse verenigingen voor tandheelkundig onderzoek
PCO-perspectief: Gregg Talley, Talley Management Group, Inc.
Verzekeringsperspectief: Martin Linfield & Lee Morgan-Jones, Hiscox
Online meetings: Gerrit Heijkoop, LiveOnlineEvents (LOE)
ICCA roept verder meeting professionals op die een interessante casestudy hebben te delen omtrent één van de genoemde onderwerpen om die vooraf aan te melden. Ook kunnen er vooraf vragen worden ingediend. Contactpersoon is Mieke van Loenen.
MPI Belgium start op 26 maart om 17:00 uur de webinar ‘Cancel, Postpone or Transform your event’ onder leiding van Maarten Vanneste. Er is een limiet van 50 deelnemers en voorregistratie is vereist.
Op het programma staan:
1. Tips en tricks voor het runnen van een digitaal evenement
2. Het uit de eerste hand ervaren welke mogelijkheden er zijn en hoe systemen werken
3. Wat de vereisten zijn voor een evenement met meerdere hubs
4. Hoe je bepaalt wanneer je een webcast, hybride meeting of Multi-Hub-bijeenkomst wilt houden
5. Praktijkcases van succesvolle Multi-Hub-vergaderingen
6. Deelnemers krijgen korting op het Multi-Hub Meetings-boek
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.