Sportevenementen
Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) en a.s.r. zijn een partnership aangegaan rond de Avond4daagse. Vanaf 2025 is a.s.r. de officiële hoofdsponsor van het wandelevent. Het doel van deze samenwerking is om het unieke, lokale karakter van de Avond4daagse in de komende jaren te versterken en zo nog meer kinderen en ouders aan het wandelen te brengen.
Het partnership wordt aangegaan voor vier jaar. Gijs Janssen, directeur-bestuurder van KWbN: 'In elke buurt en in elk dorp zien we vrijwilligers, ouders en kinderen samenwerken om er een feest van te maken. Met de steun van a.s.r. willen we deze traditie niet alleen in ere houden, maar ook versterken en nóg meer kinderen enthousiast maken om mee te doen. Wandelen is een laagdrempelige en gezonde manier om in beweging te komen en de Avond4daagse laat zien hoe leuk dat kan zijn.'
Hella de Weger, brand & marketing communications director bij a.s.r.: 'Wij zijn trots om onze naam te verbinden aan deze prachtige traditie. De Avond4daagse staat voor wat wij belangrijk vinden: samen in beweging komen, gezondheid voor iedereen en inclusie, ook op lokaal niveau. We stimuleren wandelen dan ook al langere tijd via a.s.r. Vitality. Met onze steun aan de Wandelbond willen we bijdragen aan het versterken van de lokale organisatie van de Avond4daagse en het enthousiasme voor wandelen, als laagdrempelige manier van bewegen, vergroten.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.